Rolul unui lider in comunicarea de criza

martie 23, 2009

In perioadele de instabilitate economica, o solutie pentru ca o criza economica sa nu se transforme intr-o criza organizationala depinde de calitatea liderilor care conduc companiile si capacitatea comunicatorilor de a lucra cu acestia pentru a transmite catre public mesajele potrivite, prin canalele potrivite. PR Forum 2009 va reuni 10 specialisti intr-o dezbatere despre eficienta si leadership in comunicare.

Sesiunea speciala “Leadership pe timp de criza” este dedicata liderilor care devin formatori de opinie, capabili sa influenteze perceptia publicului despre companie / brand si modului in care specialistii in comunicare pot colabora cu acestia in vederea crearii si gestionarii unei strategii de comunicare integrate, coerente si credibile in fata reprezentantilor media.

10 specialisti vor lua parte la o dezbatere inedita in care vor analiza situatia prezenta de pe piata, vor prezenta solutii pentru depasirea momentele dificile ce pot aparea ca urmare a contextului economic nefavorabil, dar si oportunitatile de care dispun in acest moment specialistii in PR pentru a promova si comunica eficient, coerent si onest.

Manageri de top precum Erich Kish (Vice President, Rompetrol), Monica Iavorschi (Director General, Arctic), Marius Persinaru (Country General Manager, Xerox Romania & Republica Moldova) si Mihai Ghyka (Advisor to the Board, International Advertising Association) vor vorbi despre rolul liderilor intr-o organizatie, pe timp de criza, si cum pot acestia sa gestioneze, alaturi de specialistii in comunicare, imaginea pe care companiile / brandurile o au, in aceasta perioada, in fata audientei.

De asemenea, jurnalisti recunoscuti precum Victor Ciutacu (Redactor Sef, Jurnalul National), Vlad Petreanu (Jurnalist, Antena 3) si Andreea Rosca (Manager Business Press, Realitatea – Catavencu) vor oferi informatii relevante despre cum poate media sa influenteze publicul, intr-un context social instabil. Ei vor arata cum trebuie sa arate un lider adevarat, ce reprezinta el pentru companie si comunitate si cum pot transmite, printr-o gestionare corecta, mesajele oneste si de credibile pentru consumatorul final.

Unele dintre cele mai importante agentii de PR de pe piata din Romania vor fi reprezentate de Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Sorana Savu (Managing Partner, Premium Communication) si Alex Paius (Senior Partner, Image). Cei trei specialisti vor prezenta opinia comunicatorilor, confruntati in acest moment cu un context nefavorabil. Ei vor discuta despre oportunitatile pe care le ofera contextul nefavorabil din acest moment, oportunitati de care specialistii in relatii publice trebuie sa profite pentru a-si demonstra eficienta si rolul important in cadru gestionarii imaginii corporative.

Sesiunea “Leadership pe timp de criza” va deschide cea de-a treia editie PR Forum, cel mai important eveniment dedicat industriei de relatii publice din Romania, si este moderata de Dragos Bucurenci (presedinte, MaiMultVerde). Forumul se desfasoara in zilele de 26 si 27 martie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si este organizat de Evensys in parteneriat cu agentiile DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication.

Prima zi este dedicata unei serii de conferinte si 6 seminarii despre eficienta si succes in relatiile publice din 2009, iar cea de-a doua, 27 martie, va consta in primul training de comunicare in social media din Romania.

Mai multe informatii despre evenimentul PR Forum sunt disponibile la www.prforum.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro