Rezultatele JobShop® 2008 Timisoara

martie 25, 2008

Dispunand de o campanie de promovare intensa prin metode conventionale si neconventionale, BEST Timisoara a dat startul JobShop® in Politehnica pentru o intreaga saptamana (17-21 martie). Totul a inceput prin amplasarea cortului JobShop® in fata Facultatii de Electro si a continuat cu zile pline de activitati dedicate studentilor si absolventilor.

Gandit in cifre, a XV-a editie JobShop®, a adus numeroase activitati create special pentru a acoperi nevoile actuale ale studentilor. Acestia au beneficiat de 15 traininguri pe teme de soft skills, 3 zile de consultanta in cariera, 9 prezentari de cariere de succes si 12 traininguri tehnice la sediul companiilor. Prezenta si expunerile celor 3 antrepenori de succes: Andrei Rosca, Florentin Banu si Marius Ghenea au atras atentia studentilor si absolventilor, oferind modele si exemple practice cu privire la dezvoltarea propriei afaceri in Romania. Prezentarea trainerului Andy Szekely despre Alpha Leadership a adus multi tineri curiosi sa afle mai multe despre acest subiect.
In timpul celor 2 zile de stand organizate in Facultatile de Electrotehnica si Mecanica, portile JobShop® au fost trecute de 16000 de persoane. Studentii si absolventii s-au intalnit direct cu reprezentanti de la 41 dintre cele mai renumite companii din mediul economic actual. Cei care s-au facut remarcati au avut sansa sa cunoasca reprezentantii companiilor si in cadrul unui mediu informal numit "Career Party" in care relaxarea a luat locul costumelor si biroului.
Si de aceasta data, la entuziasmul membrilor BEST Timisoara s-a adaugat sprijinul conducerii Universitatii "Polithenica" Timisoara, Directei Judetene pentru Tineret, Consiliului Local Timisoara si Consiliului Judetean Timis, precum si cel sponsorilor, al celor 37 parteneri media si 12 parteneri educationali.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro