Revista TARGET: Ce spun micile capricii despre oamenii de afaceri romani

25 septembrie, a aparut numarul 4 al revistei de business si lifestyle, TARGET.

Noua editie a TARGET prezinta o istorie a modului in care au evoluat de-a lungul timpurilor “status simbolurile”. Astfel de la colectiile de carti si resedintele impunatoare pana la cardul American Express Platinum simbolurile statutului social au evoluat si au capatat semnificatii noi.

Bogdan Putinica fondatorul IPDevel, Bogdan Craiciu actionar Media Set sau Carmen Adamescu, proprietarul magazinului Unirea Shopping Center, Eduard Uzunov, proprietarul Regatta sunt cativa dintre managerii romani care vorbesc despre pasiunile lor, simboluri ale pozitiei detinute si al apartenentei acestora la elita societati.

Rubricile permanente New Media, Cash Flow, Leaders, Status prezinta idei ‘traznite” de business si felul in care ele s-au transformat in afaceri generatoare de profit, bloguri personale si felul cum pot fi folosite in conducerea unei afaceri, tehnologii de ultima ora care permit cenzurarea informatiilor sI a accesului la anumite site-uri considerate “capitaliste” de guvernele comuniste sau realizarea tuturor platilor prin simpla trecere a telefonului mobil prin dreptul unui device. (Revista Target)