revista Campaign de pe 1 iunie pe piata

Business Media Group a lansat in Romania la sfarsitul lunii mai cea mai cunoscuta revista de publicitate si media din Europa – campaign. Incepand cu 1 iunie revista dedicata profesionistilor din publicitate, marketing si vanzari, relatii publice si mass-media este disponibila pe piata.

primul numar aflati cum “Inovatia cucereste consumatorul in industria berii”, “Creativitate pura sau creativitate dupa retete?” – interviuri cu Serban Alexandrescu Headvertising si Bogdan Naumovici Leo Burnett, daca “Sunt in scadere marjele de profit ale agentiilor de publicitate “, care este starea PRului local in “Analiza principalelor agentii de relatii publice”, care sunt “Marcile cu cea mai mare incredere”, ” Telefonul, noua arma de marketing” si cum isi construieste Grupul Altex propriile marci. Pe langa acestea, profiluri si analize a peste 150 de companii si interviuri cu cei mai importanti oameni ai momentului din industriile acoperite de campaign.

Tiparita in 10.000 de exemplare si distribuita in toata tara, campaign va pastra formatul editiei din Anglia si va integra continut editorial din editia britanica precum si din revistele internationale Marketing si PRWeek, editate de catre acelasi grup britanic. Stiri si informatie de specialitate locale, analize originale, interviuri si dezbateri cu oamenii care fac stirile prezentului, precum si formate inedite de articole pentru a pune in evidenta cele mai noi tendinte in domeniu prin intermediul celor mai avizati specialisti sau cercetari de piata.

campaign este editata de Business Media Group (BMG) – grup independent de media fondat in 1995 cu misiunea de a furniza informatii obiective si un loc de discutii privind mediul de afaceri din Romania.