Reteaua Europeana Grey, desemnata al patrulea an consecutiv Agentia Anului la Euro Effies

septembrie 25, 2008

Grey EMEA a fost desemnata Agentia Anului in cadrul Festivalului EACA Euro Effie pentru al patrulea an consecutiv. Premiul a fost inmanat in cadrul ceremoniei care a avut loc in Bruxelles pe 16 septembrie, dupa ce Grey a castigat patru trofee in trei categorii: FMCG, farmaceutice& healthcare si automobile.

Euro Effie este un festival anual ce analizeaza succesul in comunicare la nivel european si premiaza campanii care au rulat si s-au dovedit eficiente in mai multe tari europene. Competitia se afla sub patronajul EACA - Association of Communication Agencies si este considerata ca fiind la cel mai inalt nivel in domeniul comunicarii.

Din 2005, Grey EMEA a castigat 26 de premii Euro Effie. Grey si clientii sai au fost premiati pentru diverse categorii incluzand FMCG, brand activation, brand revitatlization, automobile, retail, healthcare si premii speciale pentru eficacitate pe termen lung si campanii de responsabilizare sociala.

"Grey EMEA a demonstrat inca o data abilitatea unica de a oferi rezultate eficiente pentru clientii sai. Sa castigi premiul pentru Reteaua Anului de patru ori la rand este o realizare remarcabila" a declarat Dominic Lyle, Director General EACA

Campaniile castigatoare la editia 2008 a festivalului Euro Effie sunt: Gold-Grey Copenhaga pentru campania Coca Cola Zero "As it should be", Silver- Grey Londra pentru campania P&G Lenor "Disappear: The Sustainability Initiative", Bronz- Atletico International pentru campania Seat Altea XL "Toys" si Bronze- Grey Londra pentru campania GSK Corega "Celebrity Testimonials"

" In mediul dur al afacerilor de astazi, cresterea de brand printr-o comunicare eficienta este mai importanta ca oricand. Succesele noastre an dupa an sunt o marturie majora a unei munci intr-o echipa de suces intre agentiile si clientii nostri" a declarat Carolyn Carter, President and Ceo Grey Group Europe, Middle East&Africa

Grey Network este una dintre cele mai mari companii de comunicare, prezenta in 80 de orase din 59 de tari, are peste 5 300 de angajati si face parte din grupul WPP.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro