Realitatea-Catavencu investeste 1 milion de euro in integrarea diviziei de business

februarie 4, 2009

Realitatea-Catavencu a investit aproximativ un milion de euro in procesul de integrare a celor trei redactii, The Money Channel, Business Standard si Money Express, brandurile Diviziei Business Media a grupului.

Mutarea celor trei redactii impreuna face parte din strategia de business a diviziei si are drept scop transformarea acesteia intr-o entitate complet integrata, pornind de la targetul comun caruia cele trei produse media se adreseaza.

Redactia The Money Channel a fost relocata in Casa Presei Libere, langa redactiile Business Standard si Money Express, postul de televiziune beneficiind, incepand cu aceasta aceasta saptamana, de un nou studio, dotat cu aparatura performanta, cu o acustica imbunatatita, noi grupuri de montaj si decoruri. Noul studio The Money Channel are 12 platouri de filmare, spatiul fiind astfel construit incat sa permita cadre variate si cat mai dinamice. Ecranele video se intind pe o suprafata de 20mp, pe care vor putea fi afisate o serie de transmisiuni in direct. astfel incat informatia sa ajunga cat mai repede la publicul interesat.

" Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru. Noi functionam deja ca o echipa, dar in acest moment, cu toate redactiile in acelasi loc, suntem cu adevarat o forta, fapt ce se va vedea pe viitor atat la nivel de continut cat si la nivel de proiecte.Practic o redactie convergenta va oferi noi perspective editoriale, ceea ce va aduce beneficii in primul rand consumatorului. Si sa nu uitam ca vorbim de informatie de business unde viteza de reactie este esentiala. Aceasta formula nu a mai fost incercata in Romania, dar este implementata cu succes in strainatate. Practic suntem primii din Romania si singura divizie din trust care am reusit sa realizam acest lucru.Totodata, pot sa spun ca The Money Channel poate sa stea acum langa orice post similar din lume, din toate punctele de vedere, inclusiv din punct de vedere al dotarilor si functionalitatilor. Intreaga operatiune de mutare si investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro", declara Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu.

In Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lucreaza in prezent 150 de jurnalisti, misiunea lor fiind sa ofere o acoperire de 360 de grade asupra mediului de afaceri romanesc si international. Integrarea televiziunii cu printul, dublata de dezvoltarea puternica a componentei online, va asigura succesul prin atingerea targetului dorit, spun oficialii trustului.`

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro