Radio 21 si Europa FM detin in continuare suprematia pe piata privata a radiourilor din Romania. Conform Studiului de Audienta Radio (SAR), realizat in perioada 3 septembrie - 28 octombrie 2007 de catre IMAS Marketing si Sondaje SA si Mercury Research SRL, cele doua posturi de radio detin impreuna 26,7% din piata la nivel urban si 30,3% la nivelul Bucurestiului.
Conform SAR, Radio 21 are o cota de piata de 23,9% si este ascultat in Bucuresti de 448 de mii de oameni, in fiecare zi, de luni pana duminica, distantandu-se la 200 000 de ascultatori de urmatorul clasat, Kiss FM, care are in acest moment 11,3% cota de piata.
Europa FM este aleasa de 6,4% dintre ascultatorii de radio din Bucuresti, avand zilnic 150 000 de ascultatori. La nivel urban, Europa FM este lider clar, cu 1 706 000 de ascultatori in fiecare zi, atingand o cota de piata de 16,3%. Pe locul 2 se afla Kiss Fm cu 1 648 100 de ascultatori zilnic si o cota de piata de 13,7%. Radio 21 isi pastreaza pozitia a treia cu 1 165 200 de ascultatori si 10,4% cota de piata. La nivel national, Europa FM conduce din nou atat la cota de piata (15 %, fata de cei 11,9% detinuti de Kiss FM), cat si la numarul de ascultatori, ajungand la 2 513 200 de ascultatori pe zi.
Radio 21 aduna in tara 1 490 000 de asculatori si 7,7% cota de piata, mai mult decat Pro FM.
Nunta pe NeVe este primul radio reality show din Romania. in cadrul caruia doi oameni adevarati se casatoresc de-adevaratelea, fara ca cei doi miri sa se fi vazut vreodata inainte de momentul in care trebuie sa spuna DA.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro