Publicitatea din Timisoara este in carti?

februarie 24, 2009

Cum arata lumea creativitatii publicitare timisorene? Cream local si actionam global? Invers? Nicicum? Exista creatie publicitara relevanta? Cum arata toate acestea in viziunea freelancerilor? Miercuri, 27 februarie, de la ora 18:00, la libraria Carturesti Mercy discutam direct-la-obiect: Publicitatea din Timisoara este in carti? Dezbaterea, moderata de freelancerii Lucian Mircu si Nutu Valea, se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate, freelancerilor din domeniu si firmelor de publicitate locale.

Ce se va intampla miercuri? Vom face o radiografie subiectiva a situatiei publicitatii din Timisoara. Vom incerca sa aflam daca, la urma urmei, putem vorbi de o industrie a publicitatii in Timisoara. Da? Nu? Daca nu, vom incerca sa explicam de ce s-a ajuns aici, care a fost contextul, cum s-a facut publicitate pana acum. E rost de culpabilizari terapeutice? Sunt vinovate agentiile, clientii, presa locala ce a acceptat spre difuzare prea multa publicitate de calitate slaba? Vom analiza toate acestea si comparativ cu alte orase "provinciale" unde agentiile se misca mai cu talent (Cluj, Oradea). Dupa care va invitam sa propunem cateva solutii la aceste probleme: ce ar trebui sa faca agentiile ca sa aiba succes, sa le aduca bani clientilor lor si in buzunarele proprii, facand in acelasi timp publicitate de calitate, ancorata in prezent si bazata pe masuratorile necesare, nu dupa ureche. Si da, vom discuta si despre exemple pozitive, de campaniile bune facute pana acum in Timisoara.

Vrem sa tragem un semnal de alarma publicitarilor din Timisoara, care trebuie sa inteleaga ca suntem in urma, dar nu mai putem ramane acolo, explica freelancerul Lucian Mircu, unul dintre cei doi moderatori ai dezbaterii de miercuri.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro