Publicitarii mor mai tineri. Tragedie la o agentie de publicitate din China

mai 17, 2013

Un tanar de 24 de ani a murit in urma unui atac de cord, dupa ce, timp de o luna a lucrat pana noaptea tarziu in fiecare zi. Tanarul chinez, angajat in biroul din Beijing al agentiei de publicitate Ogilvy&Mather nu a plecat de la birou inainte de ora 11 noaptea timp de o luna. La un moment dat el sa prabusit la pamant si a murit fara ca nimeni sa mai poata face ceva pentru el scrie DailyMail.co.uk.

Decesul a survenit la inceputul acestei saptamani in jurul orei cinci dupa masa. Tanarul lucra la birou cand s-a ridicat dintr-o data, a scos un strigat de durere, speriindu-si colegii, dupa care s-a prabusit fara suflare. Desi a fost transportat de urgenta la spital, medicii nu au putut face altceva decat sa constate decesul si sa determine cauza mortii subite, atacul de cord.

Compania a confirmat prin contul de Twitter al biroului din China ca unul dintre angajati a decedat, exprimandu-si regretul pentru pierderea suferita.

Numarul de morti cauzate de excesul de munca a crescut alarmant in China reusind sa depaseasca numarul de decese din Japonia, tara recunoscuta pentru loialitate, dedicare si sacrificiul la care sunt dispusi angajatii. Peste 600.000 de chinezi mor anual din cauza extenuarii cauzate de orele lungi petrecute la job. Cele mai frecvente cauze sunt determinate de stres si se manifesta prin atacuri de cord.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro