Psihologia lui Black Friday. "Stoc limitat", "super ofertă" și alte expresii-cheie

noiembrie 10, 2023

De Black Friday, avem tendința să cumpărăm mai mult decât de obicei, chiar și produse de care nu avem neapărat nevoie. Campaniile de marketing ale magazinelor au strategii bine puse la punct, bazate pe factori psihologici, care au menirea să ne convingă să cumpărăm în cantități cât mai mari.

Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/

Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA

Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n

https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania

@euronews.romania

Sursa: Youtube / Euronews Romania

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro