Compania Lemon Interior Design, înfiinţată la sfârşitul anului 2004, a deschis joi un boutique de decoraţiuni interioare în centrul comercial Plaza România, situat în cartierul Militari din Bucureşti, în urma unei investiţii iniţiale de 25.000 de euro.
Veniturile estimate pentru boutique-ul de decoraţiuni din Plaza România sunt cuprinse între 150.000 şi 200.000 de euro, după primul an.
Piaţa locală de decoraţiuni interioare va creşte cu peste 50% în 2008.
Magazinul deschis joi are o suprafaţă de 20 de metri pătraţi, iar chiria pentru acest spaţiu va reprezenta 15-20% din cheltuielile lunare prevăzute de compania Lemon.
După o dezvoltare organică proprie, prin deschiderea celui de-al doilea magazin în centrul Home and Design Mall, completată de inaugurarea unui showroom în complexul Mobexpert Băneasa, Lemon Interior Design a trecut la un nou stadiu de evoluţie: extinderea la nivel nivel naţional prin francize. Magazinele care se vor deschide prin franciză vor fi concentrate pe decoraţiuni şi vor avea suprafeţe cuprinse între 50 şi 80 de metri pătraţi.
"În această perioadă, suntem în discuţii să deschidem astfel de francize în Braşov, Timişoara, Arad, Cluj-Napoca şi Piteşti. Procesul însă este unul de durată şi estimăm că vom începe semnarea lor la începutul lui 2008. Între timp, suntem în discuţii avansate să deschidem magazine proprii în cel puţin trei locaţii, a căror deschidere este estimată pentru anii 2008 - 2009", a declarat Cristina Oancea, Managing Partner al companiei Lemon Interior Design.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro