In ultima zi a Call Center & Customer Care Conference and Expo, 26 martie 2009, au fost anuntati primii castigatori ai evenimentului pe care organizatorii doresc sa-l tranforme intr-o traditie si referinta privind excelenta in industria de contact center romaneasca.
Contact Center Awards, eveniment organizat de Contact Center Magazine, s-a bucurat de prezenta a 10 companii: Competence Call Center, Computer Generated Solutions Romania, EFG Retail Services, GE Money, Millennium Bank, Oracle Romania, Raiffeisen Bank, UPC Romania, Vodafone Romania, XL World Romania.
Juriul a urmarit sa premieze rezultatele extraordinare obtinute atat in interactiunea cu clientii, cat si in relatia cu proprii angajati sau colegi, profesionalismul si experienta in domeniu.
La categoria Best Call Center, sponsorizata de Dial Telecom, cele 2 companii castigatoare sunt: Competence Call Center ( Best Medium Call Center) si Raiffeisen Bank Romania ( Best Large Call Center). Premiiile au fost inmanate de catre domnul Dinu Malacopol, CEO al grupului Digital Cable Systems (din care face parte si Dial Telecom), cel de-al treilea jucator pe piata serviciilor de retransmisie a programelor TV din Romnia.
Distinctia de Best Call Center Manager a fost acordata Carolei Maria Stanciu, Vodafone Romania.
Cristina Georgescu, Competence Call Center, a castigat titlul de Best Call Center Supervisor, categorie sponsorizata de Customer Service School.
La categoria Best Call Center Agent, premiul a fost castigat de Mihaela Maciuca, reprezentant Computer Generated Solutions Romania.
Best Call Center Trainer a fost numita Camelia Zavoianu de la GE Money.
Best Use of Technology, categorie sponsorizata de Alcatel Lucent, a fost acordata companiei UPC Romania .
Best Support Center Manager a fost numita Ruxandra Rata de la Oracle Romania.
Distinctia de Best Support Team Manager a fost castigata de Dorin Popescu de la Vodafone Romania.
Rodica Letitia Hetea, reprezentant Oracle, a fost numita Best Support Center Specialist.
Un premiu special, pentru atitudine si abilitati de leadership a fost inmanat Danei Tudor, de la Raiffeisen Bank Romania.
Dupa festivitatea de premiere, prezentata de catre Irina Corduneanu, trupa JukeBox a asigurat buna dispozitie a castigatorilor si a invitatiilor prin concertul sustinut. Poze de la gala de premiere sunt disponibile pe www.contactcenterawards.ro
Contact Center Magazine, singura publicatie din Romania dedicata specialistilor din domeniile call center si customer care, este editata de Expo Media. Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research, media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro