Previziuni despre piata de publicitate in 2009

ianuarie 13, 2009

Managerii a cinci dintre cele mai importante agentii din Romania isi dau intalnire la AdCouture pentru a vorbi, in premiera, despre piata de publicitate din Romania in 2009.

Editia AdCouture de astazi, 12 ianuarie 2009, ii are ca invitati pe Bogdan Enoiu (CEO McCann Erickson), Mirela Angelescu (Managing Director, DDB Bucharest), Liviu Lambrino (Managing Director, TBWAMerlin), Radu Florescu (CEO Saatchi&Saatchi), Adrian Tuluca (General Manager, Propaganda) si Andrei Tripsa (Creative Director, Propaganda).

La inceput de an, acestia vorbesc despre migrarea conturilor de la o agentie la alta, despre resursele umane din agentii si fac previziuni despre evolutia salariilor din publicitate. Urmariti analiza pietei romanesti de publicitate in premiera astazi, de la ora 23:00, pe The Money Channel.

Despre AdCouture
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.
Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si este reluata sambata si duminica, la ora 11:00 si 21:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea IQadsTV.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro