Presa straina ne incurajeaza sa folosim brandul Dracula

iulie 19, 2013

Mai multe publicatii din strainatate, dar si site-uri cunoscute de turism, si-au declarat recent uimirea ca nu folosim brandul Dracula pentru promovarea turismului romanesc si au incurajat aceasta directie ca fiind cea mai potrivita actiune de marketing.
Publicatiile si site-urile respective, care acopera o gama vasta de titluri, de la International Business Times, la News Discovery, Asian News International, Business Standard, Doubtful News, India Vision, Times of India, Greek Herald, Euro Sun, Colorado Star, Hong Kong Herald, New Orleans Sun, Yahoo News India, Kenya Star, Malaisya Sun, Taiwan Sun, Global Travel Industry News, ca sa amintim doar cateva, desfasoara o apologie argumentata a folosirii brandului Dracula si sesizeaza timpul pierdut in aceasta directie. Exemplele de succes folosite de mass-media internationala pentru a arata in ce fel poate profita turismul romanesc de pe urma lui Dracula includ ofertele pentru turisti axate pe Lochness in Scotia, pe legenda vrajitoarelor din Salem (Massachusetts), dar si pelerinajele pe urma OZN-urilor din Roswell, New Mexico. Unele dintre publicatii observa ca turistii il iubesc pe Dracula, dar ce pacat ca localnicii il urasc, ceea ce impiedica folosirea legendei pentru a atrage turisti.
Aceasta atentie acordata brandului Dracula, dar si observatiile pertinente din media internationala referitoare la potentialul legendei, vin sa confirme ca mitologia din jurul lui Vlad Țepes fascineaza in cel mai inalt grad si ar fi extrem de utila in atragerea turistilor straini.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro