Ca partener traditional al competitiei Junior PR Award, MOL ii provoaca pe tinerii comunicatori cu o tema tot mai des intalnita pe agenda companiilor din Romania: comunicarea de mediu.
Premiul ecoMOL pentru excelenta in comunicarea de mediu este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei Romanian PR Award. Dintre campaniile preselectate de juriu, reprezentantii MOL Romania vor premia cea mai reusita campanie de comunicare de mediu propusa de candidatii Junior PR Award.
Inscrierea se face pana la data de 14 septembrie 2010 si consta in conceperea unui campanii de PR, de maximum 1.000 de cuvinte, in limbile romana si engleza. Studentii au deplina libertate in alegerea temei campaniei de mediu, dar trebuie sa identifice probleme sau oportunitati reale, pentru clienti reali. Clientii pot fi corporatii, ONG-uri sau institutii de stat care deruleaza in Romania programe in domeniul protectiei mediului. Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite si masurabile, care vor reusi sa echilibreze planificarea si cercetarea cu creativitatea. Lucrarile pot fi realizate individual sau in echipe cu pana la 4 membri, limita de varsta fiind de 25 de ani.
"Premiul ecoMOL este deja la a patra editie si speram sa primim si anul acesta proiecte valoroase care sa contribuie la constientizarea unui comportament responsabil fata de mediu", a declarat Erzsbet Felmri, Coordonator PR MOL Romania.
Castigatorii premiului ecoMOL vor fi recompensati cu o diploma si un pachet de carti de specialitate in domeniile PR si CSR.
Criteriile de jurizare si detaliile privind inscrierea pot fi consultate pe www.praward.ro
Despre organizatorul Junior PR Award
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.
MOL Romania s-a facut remarcata in domeniul responsabilitatii sociale prin programe diverse, ce se disting prin amploare si originalitate: programul Spatii Verzi realizat in colaborare cu Fundatia pentru Parteneriat, sau programul Pot ajuta?, prin care MOL sprijina tineri talentati in domeniul sportiv sau artistic si este organizat in colaborare cu Asociatia pentru Performanta si Cultura.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro