Brand Management, companie specializată în soluţii de publicitate indoor, anunţă achiziţionarea în exclusivitate a licenţelor pentru România şi Bulgaria pentru produsul ‚Escalator Handrail Media’ – aparţinând Escalated Advertising Australia, un suport publicitar inovativ prin care mâna curentâ a scărilor rulante poate fi personalizată la cerere. Pe piaţa locală produsul va fi marketat sub numele de „Escads”.
Investiţia se ridică la peste 50.000 de euro pe an timp de 5 ani, bani direcţionaţi în cumpărarea propriu zisă a celor două licenţe pentru pieţele din România şi Bulgaria, training şi producţie.
„Achiziţionarea noii licenţe vine într-un moment în care se simţea nevoia unui suflu nou pe o piaţă de advertising din ce în ce mai aglomerată. Inovaţia pe care acest concept o aduce este modalitatea prin care se permite brandurilor să interacţioneze într-un mod activ cu publicurile lor” spune Răzvan MARINCOI, Marketing Manager la Brand Management.
Escalator Handrail Media reprezintă o peliculă de înaltă calitate şi durabilitate care se aplică peste mâna curentă a scărilor rulante permiţând în acest fel advertiserilor să îşi expună brandurile mult mai aprope de consumatori. Licenţele au fost cumparate de la liderul mondial în domeniu, Escalated Adverstising Australia, o companie care a investit doi ani în cercetarea şi dezvoltarea acestui tip special de produs.
Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numără: Vodafone, McDonalds, Toyota, Axa.
Brand Management are in portofoliu mall-uri reprezentative atât pentru Capitală cât şi pentru primele 12 oraşe din ţara precum: Iaşi, Suceava, Timişoara, Cluj Napoca, Piteşti, Rm. Vâlcea, Oradea, Sibiu, Tg. Mureş, Constanţa, Braşov, Bacău şi Brăila. „Din estimările noastre, primele campanii folosind noul tip de expunere vor debuta încă din această toamnă şi vor creşte veniturile companiei cu 10-15 %”, mai adaugă Răzvan MARINCOI.
Escads aduce beneficii atât advertiserilor prin modul interactiv de expunere a mărcilor, cît şi proprietarilor, cărora le cresc veniturile considerabil. Produsul este ideal pentru scările rulante din centrele comerciale, aeroporturi, gări etc.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri, in Romania si in Bulgaria. Cu un numar total cumulat de 21 de angajati, compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 1.100.000€, numai in Romania. Cu o cifra de afaceri de 515,000 €, inregistrata doar in primul semestru al anului, Brand Management preconizeaza venituri totale de peste 1,3 milioane € pentru 2008.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro