Romanii prefera abordarea directa atunci cand intentioneaza sa cumpere produse sau servicii financiare, a relevat un studiu al companiei Aviva.
Romanii prefera abordarea directa atunci cand intentioneaza sa cumpere produse sau servicii financiare, a relevat un studiu al companiei Aviva. Astfel, Romania ocupa locul al treilea intr-un top al tarilor care prefera intalnirea directa cu un consultant financiar, 90% dintre respondenti exprimandu-si aceasta preferinta. Pe locul 1 se afla locuitorii din Sri Lanka, iar pe ultimul loc ii gasim pe olandezi. “Rezultatele cercetarilor de piata pe care le-am realizat, ne-au confirmat faptul ca atunci cand iau o decizie de cumparare, pentru romani criteriile de baza sunt siguranta si increderea. Cred ca Aviva este una dintre putinele marci din domeniul financiar care indeplineste aceste criterii. Suntem mandri ca putem afirma faptul ca avem o echipa de vanzari de peste 33.000 de oameni, foarte bine instruita si una dintre cele mai bune echipe de investiti din tara”, a afirmat Shah Rouf CEO Aviva Grup Romania.Scopul principal al acestei cercetari de piata, efectuate in decursul anului trecut in peste 20 de tari de pe patru continente, a fost determinarea atitudinii respondentilor fata de economisirea pe termen lung. Aviva si-a propus sa vina in intampinarea dorintelor clientilor sai, prin imbunatatirea constanta a ofertei de produse si servicii financiare, iar rezultatele furnizate de acest studiu servesc foarte bine acest scop.Acelasi studiu de piata ne releva faptul ca romanii prefera companiile de asigurari atunci cand se gandesc sa adere la un fond privat de pensii.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro