Practici de succes pentru sectorul de Customer Care si Telesales in call centerele din Romania

aprilie 18, 2011

Cea de-a 7-a editie a evenimentului Call Center & Customer Care Conference and Expo va avea loc in intervalul 19-20 aprilie 2011, la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti.
Schimbarile constante din sectoarele de business si tendinta de perfectionare tehnologica a sistemelor de call center au facilitat expansiunea sectorului de contact center si au sporit exigentele companiilor.

Instabilitatea mediului economic actual si ascensiunea tehnologica reprezinta motorul competitivitatii in industria de contact center.

Diferentele calitative de servicii si tehnicile de management aplicate sunt elemente diferentiatoare pentru mentinerea si largirea portofoliului de clienti ai companiilor cu profil comercial.
Cea de-a 7-a editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente ale comunitatii de contact center din Estul Europei si un teren fertil pentru schimburile de experienta si know-how intre participanti, precum si pentru lead-uri targetate de afaceri.

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro