Portalul CSR Romania se relanseaza cu sprijinul Microsoft si E.ON Romania

aprilie 15, 2010

Doar un click ii mai desparte pe practicienii de CSR de cele mai recente analize, interviuri Si resurse online n domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).

Initiat de fundatia Forum for International Communications si relansat cu sprijinul companiilor Microsoft si E.ON Romania, CSR Romania (www.csr-romania.ro) isi propune sa promoveze in mediul roman de afaceri ideea de management etic, in general, si conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR), in particular. Portalul doreste sa se impuna nu doar ca un intermediar care culege si distribuie informatie, ci drept un producator de analiza si cercetare, un promotor de idei in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste.

Cu un design flexibil si aerisit, noul portal dispune de o structura mai bine definita, continutul editorial fiind grupat in sectiuni si sub-sectiuni noi. In plus, utilizatorii portalului isi pot configura partial pagina de start, adaugand sau eliminand sub-sectiuni sau ordonand sectiunile afisate pe Home in functie de preferintele editoriale. Continutul editorial este conectat in timp real cu principalele retele sociale, asigurand astfel un feedback din partea cititorilor. De asemenea, site-ul ofera mai multe posibilitati de interactiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrata in aproape fiecare pagina a site-ului.

"Inca de la lansarea sa in martie 2006, CSR Romania s-a impus drept o resursa utila pentru reprezentantii mediului de afaceri interesati de domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Zeci de profesionisti romani si straini s-au alaturat demersului initiatorilor de a pune la dispozitia cititorilor resurse si analize semnate de nume sonore ale industriei autohtone si internationale de CSR. Dorim sa extindem aceste resurse pe noul portal si speram sa devenim foarte curand un site reper pentru cei care cauta informatie de calitate in domeniul CSR", a declarat Dana Oancea, Project Manager Forum for International Communications.

Paula Apreutesei, Business Strategy Manager la Microsoft Romania, a adaugat "Cred ca am ajuns intr-un moment in care putem descrie impactul economic si social al programelor de responsabilitate sociala pe care le desfasuram la Microsoft. Spun acest lucru pentru ca focusul nostru a fost sa gasim parteneri, sa identificam comunitati, sa intelegem nevoi, sa implicam voluntari, sa dezvoltam competente. Am construit fundatia unor proiecte sustenabile. Ne dorim sa afle cat mai multi oameni de aceste eforturi, pentru ca fiecare om are un potential pentru inovatie si cunoastere. Multumim CSR Romania pentru ca scrie despre companii si oameni care gandesc si traiesc responsabil."

Frank Hajdinjak, Director General E.ON Romania a declarat "In Romania, precum si in celelalte tari in care activam, Grupul E.ON a decis sa se implice in viata comunitatii deoarece suntem interesati sa contribuim in mod activ la solutionarea unora dintre problemele cu care aceasta se confrunta. In centrul preocuparilor noastre se afla dezvoltarea comunitatilor in care activam, in special a tinerei generatii. Programele si proiectele noastre demonstreaza ca actionam acum in beneficiul generatiilor viitoare. Un aport esential la succesul acestor proiecte il au angajatii nostri, voluntariatul fiind una dintre valorile care caracterizeaza spiritul grupului E.ON. Asocierea cu CSR Romania ne onoreaza si ne deschide perspectiva de a identifica noi proiecte de responsabilitate corporatista, dar si de a le face mai bine cunoscute pe cele derulate sau in curs de derulare"

Site-ul se adreseaza in primul rand profesionistilor de CSR, reprezentantilor fundatiilor corporatiste, ONG-urilor, studentilor preocupati de domeniul eticii in afaceri si, nu in ultimul rand, publicului larg interesat de informatie, analiza, cercetare si studii de caz in domeniul CSR.

Structura portalului este simpla, informatia cea mai bogata regasindu-se in rubrica "Articole", structurata momentan pe 10 subdomenii: "Concepte de baza", "Transparenta si Credibilitate in CSR", "Raportare Sociala", "PR pentru CSR", "Dialog cu grupurile cointeresate", "Companiile si mediul", "Evaluare CSR", "Fundatii corporatiste", "Educatie si CSR", "Inovatie si CSR". Alte rubrici cuprind interviuri cu nume relevante ale CSR-ului autohton si international, stiri actuale si linkuri utile.

Paginile de articole si interviuri afiseaza resurse similare si resurse semnate de acelasi autor, facilitand cititorului accesul la informatii inrudite pentru o perspectiva cat mai corecta asupra subdomeniului pentru care manifesta interes. Rubricile "Articole" si "Interviuri" permit postarea de comentarii, asigurand astfel un feedback din partea cititorilor.

Utilizatorii care opteaza pentru o experienta predominant video pot accesa modulul "CSR Video" pentru informatii practice si teoretice.

Proiectul beneficiaza de asemenea de sprijinul unor parteneri institutionali recunoscuti: Echo Research din Marea Britanie, Institute 4 Sustainability din Germania si Centre for Sustainability and Excellence din Grecia.

Informatii despre initiator si parteneri:

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care organizeaza pentru al optelea an consecutiv competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. Fundatia deruleaza o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului. Printre proiectele fundatiei se numara si portalul de resurse PR Romania.

Fondat in 1975, Microsoft este liderul mondial de software, tehnologii Internet pentru calculatoarele personale și pentru mediul de business. Parteneriatele reprezinta pentru Microsoft Romania inima modelului de afaceri al companiei. Succesul produselor și serviciilor sale se bazeaza pe un ecosistem de aproape 700.000 de parteneri de afaceri - mulți dintre ei fiind companii mici și medii, bine nradacinate n comunitațile lor locale. De asemenea, Microsoft dezvolta parteneriate importante cu diverse agenții guvernamentale, organizații non-guvernamentale și organizații inter-guvernamentale.

E.ON Romania, membra a Grupului E.ON, este compania platforma care sustine companiile E.ON operationale in Romania in sectorul gazelor naturale si al electricitatii. E.ON Romania detine un pachet de 51% din actiuni la fiecare din companiile E.ON Gaz Romania, E.ON Moldova Furnizare, E.ON Gaz Distributie si E.ON Moldova Distributie. Obiectivele principale ale E.ON Romania vizeaza asigurarea securitatii furnizarii de gaze naturale si de electricitate, precum si a unor servicii la standarde ridicate de calitate si de siguranta pentru clienti.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro