Temele artificiale domină precampania electorală. Politicienii sunt mai preocupați de programul magazinelor decât de problemele reale ale societății.
Cu patru runde de alegeri, 2024 se preconizează a fi anul dezinformării și al temelor false de campanie. La o lună de la decizia de comasare a localelor cu europarlamentarele, politicienii se feresc să explice electoratului adevăratele mize pentru care trebuie să se prezinte la vot.
Spațiul public abundă, însă, de teme artificiale, cu impact mai mult emoțional, precum restricționarea TikTok sau închiderea magazinelor în weekend. Totul pentru a hrăni dezinteresul electoratului pentru mersul la urne, un scenariu din care marile partide nu au decât de câștigat, susțin analiștii politici.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro