PIATA TRADE EXPO: multe noutati comunicate de furnizori direct celor penste 200 de vizitatori

octombrie 4, 2010

A treia editie a Piata Trade Expo Show, singura expozitie de solutii pentru cresterea profitului in comertul cu bunuri de larg consum, organizata de revista Piata, s-a desfasurat la World Trade Plaza Bucuresti, marti 28 septembrie si a reunit 230 de vizitatori. Dintre acestia, peste 200 au fost vizitatori profesionisti: comercianti (marea majoritate), distribuitori, furnizori de servicii pentru industria bunurilor de larg consum. Expozitia a trezit, de asemenea, interesul unor consumatori care au vizitat magazinul si standurile de la Piata Trade Expo si au furnizat un feed back autentic si nemijlocit companiilor expozante ca si comerciantilor prezenti.

In magazinul amenjat la Piata Trade Expo 16 companii si-au expus solutiile dedicate comerciantilor de bunuri de larg consum: Agricola Bacau, Bella, Bochemie, Bunge, Coca Cola, Covalact, Dobrogea, Dole, Hyper Line Consult (HLC), METRO Cash & Carry, Muller, Nordic Import Export, Scandia Romana, Sintezis, Tnuva si Ursus Breweries. In zilele urmatoare vom reveni cu detalii despre oferta de produse si solutii expusa de fiecare dintre companiile prezente la Piata Trade Expo.
Pe langa solutiile de optimizare a sortimentatiei si eficientizare a spatiului de expunere, Piata Trade Expo a constituit un prilej excelent pentru comunicarea directa catre aproape 150 de comercianti a unor noutati fierbinti.
METRO Cash & Carry a prezentat noua gama de produse Fine Dreaming (categorii nealimentare), care vine sa completeze oferta dedicata comerciantilor revanzatori in cadrul brandului propriu Fine Food.
Tnuva a expus gama Mariuca si a comunicat lansarea acestui nou brand, destinat segmentului de comert traditional, pozitionat pe treapta de pret economic.
Scandia Romana a anuntat rebranduirea in Scandia Sibiu a binecunoscutului Pate Sibiu, precum si lansarea unor noi ambalaje si a unor noi sortimente de Pate Bucegi.
In premiera la Piata Trade Expo, Agricola Bacau a anuntat ca marca SavOr (prima gama romaneasca de produse pre-gatite) va fi rebranduita Agricola Bacau. Producatorul bacauan a anuntat, de asemenea, demararea unui program de sensibilizare a consumatorului de produse 100% romanesti.
Covalact a anuntat lansarea unor produse si sortimente noi: telemeaua din lapte de capra, branza de burduf portionata si iaurturile cu fructe pentru care vor fi folosite doar fructe din specii autohtone.
Bochemie a comunicat intrarea brandului Savo pe categoria produselor pentru curatarea toaletelor.
Comerciantii prezenti la Piata Trade Expo au apreciat utilitatea acestui eveniment. Marcel Tarca, administrator supermarketurilor Pertit Pitesti, ne-a declarat: Am avut ocazia sa discutam si cu alti oameni decat cei care vin la noi cu marfa. Am vazut multe produse noi si in plus, am reusit sa obtin aici si o oferta speciala de pret de la o companie de produse lactate.
Eduard Georgescu, administratorul Fonzi Supermarket Bucuresti: Este interesant acest concept de eveniment; ne-am facut contacte noi, am vazut produse noi. Am discutat cu reprezentantii Sintezis despre etichetele electronice de raft; dorim sa implementam si noi acest sistem ca sa eliminam costurile cu imprimarea etichetelor, necorespondeta dintre pretul afisat la raft si cel de la casa de marcat.
Ionut Parvu, administratorul firmei Matra: Credem ca sunt necesare astfel de evenimente pentru comercianti. Suntem interesati spre exemplu de etichetele electronice, care ar elimina multe dintre probleme. Am participat si la prezentari si am aflat multe noutati.
Vom reveni pe larg cu articole si fotografii din ziua expozitiei si de la workshopurile desfasurate in cadrul Piata Trade Expo Show, Bucuresti 2010.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro