Incepand cu luna martie, Philips ofera garantia returnarii banilor in 30 de zile, "daca nu esti multumit de calitatea produsului pe care l-ai achizitionat". Astfel, in perioada martie-decembrie 2012, oricine cumpara un produs Philips din magazinele partenere, il poate returna in cazul in care produsul nu se ridica la inaltimea asteptarilor sale din punct de vedere performante sau calitate. Exceptie fac produsele Philips AVENT, televizoarele, monitoarele PC, videoproiectoarele, fax-urile, telefoanele mobile, corpurile si sistemele de iluminat, bateriile si alte consumabile.
“120 de ani de inovatie ne recomanda. Produsele noastre sunt eficiente si usor de folosit si sunt achizitionate pentru calitatea lor incontestabila, dovedita in timp. Înaintea lansarii pe piata, toate produsele Philips sunt supuse la teste intensive de anduranta (testul caderii pentru fiare de calcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru infasurarea cablului pentru aspiratoare), astfel incat numai cele mai performante produse ajung in casele consumatorilor nostri. Anul acesta, am demarat aceasta campanie pentru ca dorim sa le multumim tuturor celor care aleg un produs Philips si ne acorda astfel increderea lor. Cu aceasta ocazie, oferim tuturor cumparatorilor posibilitatea de a returna produsul, in cazul in care nu sunt multumiti de calitatea lui”, a spus Oana Tanasescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans.
Initiativa face parte din campania ”Multumesc pentru alegerea ta!”, implementata de Philips la nivel national, in magazinele partenere.
Returnarea banilor este valabila pentru orice produs electrocasnic, de ingrijire personala sau electronic de la Philips, cu exceptia televizoarelor, monitoarelor, fax-urilor, telefoanelor mobile, corpurilor si sistemelor de iluminat, bateriilor si a altor consumabile. Pe parcursul anului, o persoana poate returna un singur produs, dintr-o anumita categorie. De exemplu, daca a returnat un robot de bucatarie, nu mai poate returna inca un robot de bucatarie, dar poate returna un sistem audio sau un uscator de par.
Procedura de returnare a produsului este extrem de simpla. Consumatorul trebuie sa expedieze produsul in ambalajul original, toate accesoriile, certificatul de garantie, o copie dupa factura fiscala si formularul de promotie completat, catre Oficiul Postal 71, Casuta Postala 1, Bucuresti, in maximum 30 de zile de la data achizitionarii.
Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie sa fie in stare functionala si sa nu prezinte defecte cauzate de utilizarea necorespunzatoare. Restituirea contravalorii produsului de catre Philips nu echivaleaza drepturile pe care cumparatorul le are, legate de garantia produsului sau alte drepturi ce tin de protectia consumatorului. Initiativa Philips din cadrul acestei campanii dovedeste increderea pe care compania o are in calitatea produselor sale, subliniaza chiar oficialii Philips.
Regulamentul campaniei este disponibil gratuit pe www.philips.ro si in magazinele participante.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro