Petrom va da in judecata postul de televiziune Antena1

În cadrul emisiunii „Observator”, de la ora 19.00, din 24 februarie a.c., a postului Antena 1, s-a afirmat că societatea PetromService ar avea datorii importante la bugetul asigurărilor de sănătate, acest lucru fiind infirmat de reprezentantii PetromService.

Reprezentantii PetromService au comunicat postului Antena 1 eroarea pe care a comis-o, cu dorinta expresă ca informatia corectă să fie difuzată sub formă de rectificare, în jurnalul principal al zilei respective.

Cu toate acestea, Antena 1 a difuzat în 25 februarie a.c., tot la emisiunea „Observator” de la ora 19.00, aceeaşi informaţie profund eronată, demonstrând nu numai rea credinţă, cât şi intenţia de a-şi dezinforma propriul public.
În aceste condiţii, petrom considera că difuzarea în mod repetat a unei informaţii false de către Antena 1, a afectat în mod intenţionat imaginea PetromService.

Ţinând cont de prejudiciile de imagine pe care le-a adus postul de televiziune Antena 1, PetromService va acţiona în justiţie postul de televiziune Antena 1.