Peste 550.000 de abonati la RDS.Tel

Compania RCS & RDS îşi manifestă în continuare preocuparea de a le pune la dispoziţie clienţilor săi de telefonie fixă, soluţii de calitate atât din punct de vedere tehnologic, cât şi al ofertei tarifare, cu scopul de a veni în întâmpinarea nevoilor de comunicare prezente şi viitoare ale acestora. Astfel, prin politica de minute lunare gratuite şi oferirea serviciilor de telefonie fixă la pachet cu cele de cablu TV sau Internet, abonaţii sunt cei care beneficiază de facturi telefonice foarte mici, cu până la 50% mai mici* decât ale altor operatori de pe piaţă.

“Prin politica noastră tarifară ne dorim ca serviciile oferite să fie pe măsura aşteptărilor clienţilor noştri. Aceştia vor putea beneficia mai mult ca oricând de avantajele aduse de serviciul de telefonie fixă RDS.Tel, care în momentul de faţă reprezintă soluţia cu cel mai bun raport calitate – preţ pentru consumatorul de astăzi”, afirmă Ovidiu Ghiman, Director Comercial RCS & RDS.

Pe lângă reducerile de până la 50%, abonaţii vor beneficia în continuare de până la 4400 de minute gratuite în funcţie de cele 4 tipuri de abonament RDS.Tel Conect şi de cele mai mici tarife de pe piaţă – 1 eurocent/ minut pentru convorbirile în reţeaua RDS.Tel către orice destinaţie şi la orice oră, şi doar 2 eurocenţi/ minut pentru convorbiri locale în reţeaua operatorului public.
„Toate acestea vin în întâmpinarea dorinţelor clienţilor noştri, în care avem încredere că ştiu să aleagă varianta optimă pentru nevoile lor de comunicare. Aceste argumente sprijină în acelaşi timp ritmul susţinut de creştere a numărului de abonaţi, la sfârşitul lunii iulie atingând cifra de 550.000, în creştere cu 22% faţă de luna aprilie 2006 ”, adaugă Dl. Ghiman.

(RDS & RCS)