Pentru Cosmote, Internity a renuntat la brandul Orange in reteaua sa

aprilie 20, 2006

Din aprilie 2006, Cosmote si-a mai atras un dealer important pe piata de retail a serviciilor IT&C: este vorba despre Internity, lantul principal de distributie in Romania al grupului francez Avenir Telecom. Anterior, magazinele Internity - 64 la numar in acest moment in intreaga tara - erau branduite Orange, dar grupul a renuntat la marca portocalia si a semnat un contract de exclusivitate cu operatorul elen de telefonie mobila Cosmote.

Parteneriatul Cosmote - Internity a fost recent anuntat oficial de cele doua parti, care au organizat o conferinta de presa in cadrul careia au prezentat detalii despre premize si perspective. Oficialii Internity au declarat ca parteneriatul cu Orange a fost stopat pe cale amiabila, fara plata unor despagubiri financiare, contractul finalizandu-se fara a mai fi innoit. Detaliile financiare ale intelegerii Cosmote - Internity nu au fost facute publice, dar s-a vorbit despre un efort financiar bilateral.

Intrebati de SMARTfinancial.ro de ce in Romania a fost nevoie de exclusivitate Cosmote in magazinele Internity atat timp cat in alte state precum Marea Britanie lantul de magazine Internity colaboreaza chiar cu toti operatorii, oficialii companiei au explicat ca exista 2 strategii distincte, una in est si alta in vest. In timp ce in est se mizeaza pe acoperirea unei planse de clienti care nu au descoperit inca telefonia mobila, in vest piata e saturata si alaturarea fata de o singura marca ar fi riscanta.

"Angajamentul Cosmote de a oferi servicii de telefonie mobila de calitate si accesibile, impreuna cu prezenta extinsa la nivel national a magazinelor Internity si expertiza internationala in retail a grupului Avenir Telecom constituie elementele-cheie care vor asigura succesul parteneriatului", au spus reprezentantii celor doua companii.

Nikolaos Tsolas, CEO al COSMOTE Romania a avut un discurs protocolar, punctand valorile pe care mizeaza compania sa: "Continuand sa ne respectam promisiunea de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor, suntem incantati ca in urma parteneriatului cu Internity sa ne extindem reteaua de distributie, care în momentul de fata cuprinde peste 400 de magazine fata de 260 la finele anului trecut, si sa aducem astfel produsele si serviciile noastre unice mai aproape de consumator".

"Internity este în prezent, fara îndoiala, un jucator major pe piata europeana a distributiei serviciilor si produselor telefoniei mobile, având peste 400 de magazine pe teritoriul a 8 tari", a declarat William Quillet, International Director, Avenir Telecom. "Magazinele noastre au avut succes din mai multe motive: alegem cu grija locatiile viitoarelor magazine si instruim personalul de vânzare la cele mai înalte standarde profesionale. De asemenea, ne asiguram ca procesul si metodele de vânzare respecta standardele de calitate în domeniu, toate aceste elemente asigurând succesul comercial al Internity în Europa. Reteaua noastra din România s-a evidentiat ca exemplu pozitiv prin performantele obtinute si a înregistrat un nivel de crestere exceptional în ultimii doi ani".

Ca si perspective, concret, Internity mizeaza pe atingerea cifrei de 80 de magazine in acest an si 100-110 anul urmator. Cosmote isi doreste sa intensifice colaborarea cu segmentul retail si sa ajunga in curand la 500 de magazine de distributie.

"Prezenta puternica la nivel national, locatia strategica a magazinelor si experienta ca distribuitor specializat de produse si servicii de telefonie mobila fac din Internity un partener ideal pentru Cosmote. Consumatorii vor beneficia astfel de oferte cu cel mai bun raport calitate-pret, elaborate pe baza expertizei Cosmote in domeniul telecomunicatiilor mobile si experientei Internity ca distribuitor specializat de succes", a declarat Vassilios Trochalidis, Sales & Customer Care Director, Cosmote Romania.

"Vom pune alaturi de Cosmote intreaga forta a retelei Internity, know-how-ul si experienta noastra în acest business, si suntem de parere ca acest lucru va avea un impact extrem de pozitiv pe piata din Romani", a adaugat Petrut Stoica, Managing Director, Avenir Telecom România. Conceptele de branding si de comunicare în magazinele Internity vor fi ajustate pentru a evidentia beneficiile oferite consumatorului de parteneriatul dintre cele doua companii prin simplitate si accesibilitate.

Pentru a inaugura parteneriatul, Cosmote si Internity vor lansa pachete "KILL DEAL" pentru segmentele de prepaid si postpaid. Pachet postpaid - "aboneaza-te la Cosmote 60 pentru numai 9 euro si primesti 60 minute pe luna catre orice retea si telefonul Motorola C261 gratis (economisesti 399 RON)" si pachet prepaid - "cumpara pachetul cu telefon Nokia 1101 si cartela Cosmote de 5 euro (primesti credit de 10 euro) pentru numai 189 RON".

Grupul Avenir Telecom este unul din principalii distribuitori europeni de produse si servicii de telefonie. Grupul distribuie telefoane, abonamente si accesorii în mod direct prin reteaua proprie de 400 de magazine Internity (distributie directa) si prin hipermarketuri si retaileri independenti (distributie indirecta). Avenir Telecom are 2.000 de angajati în 8 tari: Franta, Belgia, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Polonia, România si Maroc.

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro