Pentru aniversarea a 125 de ani, Coca-Cola a ...

mai 10, 2011

Pentru aniversarea a 125 de ani, Coca-Cola a achizitionat intregul spatiu al mediafatadei Cocor

BUCURESTI, 10.05.2011: In perioada 3-8 mai 2011, cu ocazia aniversarii a 125 de ani, Coca-Cola a achizitionat intreg spatiul publicitar al COCOR Media Channel. Pe durata celor 5 zile de campanie, campania aniversara a inclus 11 spoturi difuzate in 85 de ore de transmisie (17 ore/zi) difuzate concomitent pe toate cele 13 ecrane LED cu o suprafata totala de 3.300 mp.

„Pozitionarea COCOR Media Channel in centrul Capitalei ofera brand-urilor o expunere la un trafic de peste 2,9 milioane de masini pe luna. Audienta si impactul datorat suprafetei mari si a tipului de suport inovativ sunt motivele principale pentru care brand-uri precum Coca-Cola aleg sa-si desfasoare campaniile pe COCOR Media Channel. Din punct de vedere vanzari, aceasta campanie dovedeste trend-ul ascendent inregistrat inca din luna decembrie 2010, cand am inregistrat venituri de peste 400.000 euro” a declarat dl Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.

COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter. In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului COCOR a inregistrat in aprilie 2011 un trafic de 2.95 milioane masini, in crestere cu 6% fata de luna aprilie 2010.

COCOR S.A. a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic. In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Pentru aniversarea a 125 de ani, Coca-Cola a ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro