Patrimoniul universal prezentat de National Geographic in parteneriat cu Panasonic

septembrie 20, 2012

Pentru al doilea an consecutiv, telespectatorii fideli ai National Geographic Channel din 193 de țari si regiuni vor avea din nou ocazia sa urmareasca documentarele dedicate siturilor incluse in Patrimoniul universal UNESCO prin intermediul campaniei The World Heritage Special, care cuprinde, anul acesta, o serie de documentare special create. Campania, cu durata de un an, este rezultatul colaborarii reinnoite dintre National Geographic Channel si Panasonic, una dintre principalele companii internaționale din industria electronica care s-a afirmat in privința inovațiilor ecologice. Ambele organizații au demonstrat un interes deosebit pentru dezvoltarea durabila si o preocupare speciala in educarea publicului din toata lumea in privința importanței protejarii mediului si a monumentelor. Parteneriatul coincide si cu aniversarea a 40 de ani de la adoptarea Convenției privind Protecția Patrimoniului Cultural si Natural al UNESCO, un tratat internațional de mare insemnatate.

Difuzat in exclusivitate pe NGC, The World Heritage Special sponsorizat de Panasonic cuprinde noua documentare noi, comandate si produse de NGC special pentru inițiativa World Heritage Special. Primul dintre aceste documentare, Acces 360° Amazon, examineaza cea mai mare padure tropicala din lume si rolul sau de arie naturala de importanța cruciala dar si de habitat pentru multe specii de animale periclitate.

Cele noua programe speciale ale seriei sunt:
1. Acces 360° Amazon (septembrie 2012)
2. Acces 360° Taj Mahal (octombrie 2012)
3. Acces 360° Kyoto (noiembrie 2012)
4. Acces 360° Statuia Libertații (decembrie 2012)
5. Acces 360° Kilimanjaro (ianuarie 2013)
6. Acces 360° Cappadocia (februarie 2013)
7. Acces 360° Borobudur (martie 2013)
8. Acces 360° Marea Bariera de Corali (aprilie 2013)
9. Acces 360° Palatul Versailles (mai 2013)

”Noi, echipa Panasonic, am alocat un loc ferm inovațiilor ecologice in centrul activitații companiei”, a afirmat Senju Kobayashi, manager general al Departamentului de Global Corporate Advertising, Divizia de Corporate Brand Strategy a Panasonic. ”Având in vedere succesul inregistrat in primul an al campaniei noastre, suntem incântați sa continuam colaborarea cu National Geographic Channel pentru al doilea an. Ne bucuram sa putem sprijini in continuare UNESCO, in special anul acesta când se implinesc 40 de ani de la adoptarea Convenției UNESCO privind Protejarea Patrimoniului Cultural si Natural. Suntem convinsi ca parteneriatul cu NGC ne va ajuta sa transmitem publicului din intreaga lume viziunea Panasonic despre protejarea monumentelor si despre dezvoltare durabila.”
”Colaborarea dintre National Geographic Channel si Panasonic a generat, pentru al doilea an consecutiv, producerea unor documentare captivante care vor transporta privitorii catre cele mai frumoase / impresionante locuri ale planetei”, a declarat Simeon Dawes, vicepresedinte senior al departamentului de vânzari de publicitate si parteneriate din cadrul Fox International Channels. ”Reprezentam doua organizații preocupate de protejarea monumentelor, iar campania The World Heritage Special va oferi privitorilor minunata sansa de a admira frumusețea ce ne inconjoara, subliniind totodata si importanța protejarii a ceea ce avem.”
Acces 360° Amazon are premiera in Romania in data de 22 septembrie, de la ora 18:00, exclusiv pe National Geographic Channel
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro