Angajamentul cultural isi regaseste traditia la Audi. Traditiile culturale sunt expresia valorilor sociale. Acestea subliniaza identitatea si ne indica calea corecta spre viitor. Marca premium Audi cultiva traditia, o aduce mai aproape de oameni, actiunile pline de responsabilitate facand parte din filosofia Audi.
"Vorsprung durch Technik" crezul marcii Audi este expresia perfectiunii tehnice, ideilor inovatoare si actiunilor creative. Aceste aspecte constituie totodata premise elementare ale succesului. Procesele tehnice si culturale de creatie isi regasesc astfel o baza comuna, care se evidentiaza prin programele culturale de colaborare ale marcii Audi. Mai mult de atat, prin promovarea artei si culturii, Audi face liantul cu propriile produse, care pe langa functionalitate, se evidentiaza si prin valorile estetice si emotionale.
Insusi numele brandului Audi, cu rezonanta latina reprezinta forma imperativa a verbului "a asculta".
Prin asocierea cu Humanitas Multimedia, Audi devine: "asculta (audi!) in masina ta vocea celor care au cultivat cel mai bine mintea umana, asculta vocea culturii."
Marca premium Audi a incheiat un contract de colaborare alaturi de grupul Humanitas, holding-ul cultural care reuneste patru firme independente juridic - Editura Humanitas, Editura Humanitas Fiction, Editura Humanitas Multimedia si Societatea de difuzare Librariile Humanitas.
Parteneriatul cuprinde mai multe sectiuni:
•o asociere pentru co-editarea unei selectii de audiobook-uri pentru clientii Audi. Primele titluri alese sunt "Comedii la portile Orientului" de Andrei Plesu, in lectura autorului si "Vorbe memorabile" de Petre Tutea, in lectura lui Valentin Uritescu. Aceste carti audio vor fi oferite tuturor celor care isi vor achizitiona un automobil Audi anul acesta.
•o asociere pentru co-editarea mai multor carti, una dintre ele fiind EDITIA ANIVERSARA - LEGEA LUI MURPHY, care a avut lansarea in cadrul Bookfest, eveniment ce s-a desfasurat in perioada 04-08 iunie 2008.
•TINERETE FARA BATRANETE SI VIATA FARA DE MOARTE, album ilustrat de pictorul Ioan Iacob ( Gaudeamus - noiembrie 2008)
•asociere in scopul realizarii unor evenimente publice, lansari si vernisaje in showroom-urile AUDI.
•prezenta marcii Audi alaturi de Editura Humanitas si Humanitas Multimedia in cadrul Salonului de carte Bookfest 2008 si Gaudeamus 2008.
Cartile audio (audio book) reprezinta o forma eclectica de educatie culturala care imbina elementul traditional, cartea, cu cel inovativ, suportul audio. Intr-o societate in care nu mai este important doar sa ajungi rapid dintr-un punct in altul, ci si sa acumulezi cat mai multe informatii pe drum, audiobook-urile sunt o necesitate.
Asemeni marcii premium Audi, Humanitas Multimedia este o marca dinamica si atractiva, vizionara si orientata spre progres. Nu suntem departe de momentul in care o calatorie cu masina personala va deveni - intr-o lume in plina criza de timp - un prilej de completare a cunostintelor sau a culturii generale. Audi, alaturi de Humanitas se adreseaza unui public educat si elevat, care constientizeaza nevoia de cultura, dar si comprimarea timpului alocat satisfacerii acestei nevoi.
dincolo de aceasta utilitate insa, a revalorificarii timpului, un audiobook prilejuieste o intalnire virtuala cu o mare personalitate culturala, cu o voce cunoscuta, cu un mare actor sau scriitor. Adevarata valoare a cartii vorbite rezida in faptul ca ea devine un partener de dialog. Conduci imaginandu-ti ca se afla pe bancheta de langa tine Radu Beligan. Razi alaturi de Andrei Plesu. Inveti istoria povestita de Neagu Djuvara. Si astfel, fiecare drum devine o poveste. Fiecare drum te imbogateste spiritual, te invata ceva nou.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro