Parisul trateaza problema grosolaniei

iunie 20, 2013

Una dintre cele mai importante atractii turistice ale lumii, Paris, are o problema majora cu lipsa politetei angajatilor care ofera servicii turistilor. Taximetristii, chelnerii, vanzatorii, receptionerii din capitala Frantei au o problema de politete pe care o pot rezolva acum cu un manual de reguli clare de comportament in servicii.

Manualul contine o serie de reguli de eticheta, precum si un ghid de conversatie in opt limbi. In special, sunt trecute formulele de salut si o serie de elemente culturale care i-ar ajuta pe cei care intra in contact cu turistii sa le ofere acestora o experienta mai placuta de vizitare a orasului. Ghidul contine si obiceiuri in cheltuirea banilor in diferite grupuri culturale, astfel incat prestatorul de servicii sa stie cum sa-l determine pe turist sa-si cheltuie tot bugetul de vacanta inainte sa-si incheie sejurul in capitala Frantei.

Manualul a fost creat la initiativa autoritatilor din turism, si au fost deja tiparite 30.000 de exemplare care vor fi distribuite celor din categoriile vizate, informeaza Reuters.

 

 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro