Una dintre cele mai importante atractii turistice ale lumii, Paris, are o problema majora cu lipsa politetei angajatilor care ofera servicii turistilor. Taximetristii, chelnerii, vanzatorii, receptionerii din capitala Frantei au o problema de politete pe care o pot rezolva acum cu un manual de reguli clare de comportament in servicii.
Manualul contine o serie de reguli de eticheta, precum si un ghid de conversatie in opt limbi. In special, sunt trecute formulele de salut si o serie de elemente culturale care i-ar ajuta pe cei care intra in contact cu turistii sa le ofere acestora o experienta mai placuta de vizitare a orasului. Ghidul contine si obiceiuri in cheltuirea banilor in diferite grupuri culturale, astfel incat prestatorul de servicii sa stie cum sa-l determine pe turist sa-si cheltuie tot bugetul de vacanta inainte sa-si incheie sejurul in capitala Frantei.
Manualul a fost creat la initiativa autoritatilor din turism, si au fost deja tiparite 30.000 de exemplare care vor fi distribuite celor din categoriile vizate, informeaza Reuters.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro