Orase de succes in Romania

aprilie 2, 2008

Alaturi de Bucuresti, sunt cele mai importante zece orase ca dezvoltare, dar si ca potential de crestere. Sunt varfurile de lance pentru pietele locale si regionale din care fac parte si totodata driverii pentru cresterea de ansamblu a economiei romanesti. De asemenea, au atras cei mai multi investitori sau sunt pe cale sa ii atraga, pe fondul dezvoltarii unor linii importante de business pe plan local. Biz prezinta in acest numar special orasele de succes din Romania: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Brasov si Ploiesti si orasele cu un potential foarte mare de crestere pe viitor: Constanta, Craiova, Arad, Oradea si Sibiu.

Locul doi dupa Bucuresti ca dezvoltare este detinut fara indoiala de regiunea de vest si nord vest, unde varful de lance este reprezentat de Cluj, Timisoara, Arad si Oradea. Principalele domenii care s-au dezvoltat aici sunt industria IT, auto, precum si sectoarele conexe acestor industrii. La polul opus, zona de sud ramane una dintre cele mai putin dezvoltate, specialistii apreciind ca abia peste 5-7 ani aceasta regiune isi va putea atinge potentialul optim de dezvoltare. Biz ofera in acest numar si date valoroase celor care vor sa dezvolte afaceri in aceste orase: salarii pozitii entry level si middle management ( minim, mediu, maxim) , nivelul mediu al chiriilor pentru birouri, nivelul mediu al chiriilor pentru spatii comerciale si domeniile disponibile pentru afaceri.
Alte articole in acest numar din Biz:
FINANTE: Produs nou contra unui vechi
Pe piata locala sistemul buy- back a inceput sa se dezvolte tot mai mult. Dupa ce intr-o prima faza sistemul de buy-back era preponderent pentru industria auto, ulterior metoda s-a extins si in alte sectoare.
MARKETING: Mitul loialitatii consumatorului
Astazi, o campanie de comunicare buna isi propune sa schimbe comportamentul potentialilor consumatori prin utilizarea unui mix optim format atat din elementele emotionale cat si din cele rationale. Adina Sorescu, Managing Director la DDB Bucharest explica in Biz de ce loialitatea consumatorului a devenit un mit.

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat in 1995 cu doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamânalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook si revista de publicitate Campaign) si Lifestyle Publishing (Stuff – licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revista de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.

www.revistabiz.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro