Orange implineste astazi 10 ani de la lansarea brandului pe piata locala, potrivit unui comunicat de presa. Sub deviza unui brand care ofera servicii simple, inovatoare si accesibile, Orange s-a integrat natural in activitatea clientilor si a adus in premiera servicii si produse inovatoare, menite sa le faca viata mai usoara.
Estimarile companiei prognozate pentru urmatorii ani au fost depasite prin cresterea semnificativa a numarului de clienti ajungand ca, la finalul anului 2003, numarul de clienti sa fie cu 50% mai mare fata de 2002, iar in 2004 cu 123%.
Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania, a declarat: "Orange reprezinta atat pentru angajati, cat si pentru clientii nostri, un brand dinamic si deschis, cu valori pe care le transpunem in activitatile zilnice. Ne-am dorit ca aniversarea celor 10 ani de brand Orange in Romania sa reprezinte mai mult decat o sarbatorire si sa vorbeasca despre valorile noastre. Prin acest program de voluntariat vom sustine comunitatea locala si vom contribui nu doar financiar sau prin produsele oferite, ci si cu timpul si experienta noastra".
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro