Orange Romania si Leo Burnett au lansat, la sfirsitul lunii mai, prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna. Conceputa pentru a continua stilul de comunicare Orange, campania 'Orange Young' a adus o premiera ca productie realizata in Romania - tehnica 'stop – frame'.
Prima tema primita de la Orange Romania de catre specialistii Leo Burnett a fost promovarea unui nou program ce ofera tinerilor abonati si ultilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati: tarife si optiuni speciale pentru apelurile in grupul de virsta 14-24 de ani, in toata reteaua Orange si in afara retelei. Raspunsul Leo Burnett este campania numita 'Orange Young' conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi.
Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett, declara: 'E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma'. Mesajul 'castiga impreuna cu prietenii' a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare. In ceea ce priveste executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden&Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei, insa, este o premiera pentru Romania - a fost realizat in intregime folosind personaje-jucarie prin utilizarea tehnicii 'stop-frame' care creeaza un stil vizual foarte modern si inovativ, extrem de apreciat in randul tinerilor, publicul tinta al serviciului si campaniei de comunicare.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro