Orange Romania si Leo Burnett - la prima campanie impreuna

iunie 8, 2007

Orange Romania si Leo Burnett au lansat, la sfirsitul lunii mai, prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna. Conceputa pentru a continua stilul de comunicare Orange, campania 'Orange Young' a adus o premiera ca productie realizata in Romania - tehnica 'stop – frame'.
Prima tema primita de la Orange Romania de catre specialistii Leo Burnett a fost promovarea unui nou program ce ofera tinerilor abonati si ultilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati: tarife si optiuni speciale pentru apelurile in grupul de virsta 14-24 de ani, in toata reteaua Orange si in afara retelei. Raspunsul Leo Burnett este campania numita 'Orange Young' conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi.
Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett, declara: 'E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma'. Mesajul 'castiga impreuna cu prietenii' a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare. In ceea ce priveste executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden&Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei, insa, este o premiera pentru Romania - a fost realizat in intregime folosind personaje-jucarie prin utilizarea tehnicii 'stop-frame' care creeaza un stil vizual foarte modern si inovativ, extrem de apreciat in randul tinerilor, publicul tinta al serviciului si campaniei de comunicare.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro