Evenimentul Digital Marketing Forum se afla la cea de-a treia editie si este cel mai important forum dedicat marketingului interactiv in new media. Organizat de Evensys, evenimentul este organizat in parteneriat cu agentiile OgilvyInteractive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului sunt Voxline, Thinkdigital si Netopia.
Prima zi a evenimentului Digital Marketing Forum, 25 februarie, va include doua conferinte si sase seminarii sustinute de specialisti in new media din tara si strainatate, recunoscuti pentru crearea unora dintre cele mai de impact campanii de marketing.
Cea de-a doua zi, 26 februarie, va consta in workshop-uri in cadrul carora 4 specialistii in new media vor putea dezbate solutiile si tacticile ce sustin eficienta in campaniile online si mobile. Noile media ofera cadrul ideal pentru derularea unor campanii de comunicare creative, punand la dispozitia specialistilor o gama diversificata de canale de promovare eficiente.
Cu aceasta ocazie, Vasile Alboiu (Digital Creative Director, OgilvyInteractive) va sustine un seminar despre cele mai creative strategii si instrumente de comunicare in mediul online.
Vasile Alboiu are o vasta si interesanta experienta profesionala, fiind un artist complex, de-a lungul timpului dezvoltand o serie de proiecte din domeniul digital dar si lucrand ca producator, scenograf si regizor. A fost producatorul si scenograful unui show politic si a produs un film de scurt metraj, care a intrat n selectia oficiala la festivalul Anonimul, si a produs filme de animatie stop-motion, cu care a cstigat si un premiu n cadrul festivalului de muzica si video Simultan'2.
In ultimii ani si-a concentrat eforturile in zona interactive, dezvoltand in cadrul grupului Ogilvy numeroase campanii digitale inovative, cu rezultate semnificative in randul consumatorilor, pentru branduri precum AXE, Dove, Pall Mall, WWF sau J&B.
Seminarul sustinut de Vasile Alboiu este dedicat practicienilor din companii si agentii interesati sa creeze o campanie de advertising online eficienta. Participantii vor putea afla care este structura, care sunt beneficiile unei strategii creative de comunicare online si cum pot sa atraga consumatorii prin cele mai inteligente si potrivite mesaje, plasate in mediul online. Se va pune accent deosebit pe interactivitate, studiile de caz si situatiile concrete reprezentand elementele centrale al seminarului. Cei prezenti vor fi provocati sa rezolve o studiu de caz constand in lansarea unui anumit produs, avand astfel ocazia de a pune in practica informatiile dobandite.
Oamenii, dintotdeauna , au spus si au ascultat povesti. Copiii si adultii au gasit in lumea cartilor de orice fel momente de delectare. Dupa carti a venit randul radioului, al cinematografului si al televiziunii sa aduca in fata noastra lumea povestilor. Acum , internetul "ne povesteste" intr-un fel cu totul nou - interactiv si mult mai captivant - un fel in care tu esti cititor si personaj deopotriva. - declara Vasile Alboiu, Digital Creative Director, OgilvyInteractive
In contextul reducerii marilor bugete de publicitate, creativitatea ramane un mijloc de a creste eficienta unei campanii, fara eforturi financiare deosebite din partea companiilor. Seminarul sustinut de OgilvyInteractive va oferi participantilor ocazia de a pleca la birou cu informatii actuale, strategii practice, sfaturi viabile si aplicatii interactive, care ii vor ajuta cu siguranta in eficientizarea activitatii lor profesionale. Acesta este marele castig al seminarului lui Vasile Alboiu transpunerea imediata in practica a informatiilor prezentate , anunta Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul Evensys Consult.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro