
„În București se fac multe proiecte de infrastructură într-o logică de inginerie de trafic de anii 50-60, care nu se mai practică nicăieri”, explică profesoara Mihaela Negulescu, coordonatoarea Masterului de mobilitate urbană de la Facultatea de Arhitectură din București. Într-un interviu pentru publicul HotNews, expertul spune că problema traficului din Capitală nu se va rezolva, atâta vreme cât oamenii nu vor fi convinși să folosească transportul în comun în loc de mașina personală.
Capitole:
00:00 INTRO
03:32 Ce-i lipsește transportului public din București?
06:00 Care este cel mai convingător argument pentru ca șoferii să renunțe la mersul cu mașina personală?
08:59 Ar trebui să mai construim parcări în București?
15:02 Studenții de la mobilitate urbană vin cu mașina la facultate?
16:27 Exemple de proiecte de infrastructură din București care nu ar fi trebuit făcute
20:20 Este o lucrare nouă de infrastructură „o invitație” la mers cu mașina?
27:23 Ce modele putem găsi în orașele din restul Europei?
31:23 Ce înseamnă conceptul „orașul de 15 minute”, care a dat naștere la conspirații în România?
Sursa Youtube
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro