Dintre toti angajatii unei firme, personalul din departamentele de vanzari, de client service, marketing si comunicare lucreaza si in vacanta. Sunt conectati la evenimente, la sursele de informare si, cel mai important, demonstreaza o puternica aderenta sociala, se arata intr-un studiu realizat asupra capacitatii angajatilor de a se detasa in vacanta de .
Cercetarea a evidentiat faptul ca oamenii din vanzari prin abilitatile de comunicare nativa si/ sau antrenate si super-antrenate comunica si stabilesc relatii sociale mult mai usor decat alte categorii de angajati. Chiar si in vacanta acestia isi activeaza radarul de detectare de oportunitati. Studiul a mai aratat ca personalul care lucreaza in vanzari au nevoie, mult mai des decat ceilalti angajati, de traininguri dinamice si interactive care sa le stimuleze creativitatea. De exemplu, participantii la trainingurile EVOLORE au aratat ca in cadrul sesiunilor de training au avut posibilitatea de a interactiona cu competitori din domeniul in care activeaza si au evaluat tehnicile utilizate de catre concurenta. Printre metodele cele mai apreciate se numara jocurile de rol care permit aplicarea competentelor si dezvoltarea creativitatii, a spontaneitatii si care reprezinta totodata o rupere de rutina acumulata si un remediu anti-plictiseala.
Dupa incheierea cu succes a modulului dedicat Managementului Relatiei cu Clientii, EVOLORE anunta derularea unei noi sesiuni interactive in domeniul vanzarilor si al negocierii. Evenimentul va avea loc la Predeal, in perioada 16-18 mai 2008. Participantii vor avea parte de multe surprize, una dintre ele fiind CUPA VANZATORULUI.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro