Bausch & Lomb lanseaza flaconul inovativ de solutie pentru a ajuta purtatorii de lentile de contact sa pastreze o igiena corespunzatoare.
Cu scopul de a imbunatati obiceiurile purtatorilor de lentile de contact si de a mentine sanatatea oculara Bausch & Lomb prezinta noul flacon revolutionar pentru solutiile multifunctionale de intretinere ReNu®.
In timp ce lentilele de contact sunt considerate una dintre cele mai sigure alternative de corectie a vederii, 98% din purtatorii de lentile de contact din Europa isi pun sanatatea oculara in pericol prin nerespectarea instructiunilor de intretinere si de utilizare a lentilelor. Ca parte a campaniei THINK EYEGIENETM Bausch & Lomb lanseaza noile flacoane semi-transparente ReNu MultiPlus usor de utilizat pentru imbunatatirea confortului.
Pe noul flacon va exista un indicator de epuizare care sa atentioneze purtatorii de lentile de contact atunci cand solutia este pe terminate.
Cheia pentru a mentine sanatatea oculara este respectarea instructiunilor corecte pentru intretinerea lentilelor de contact.
Bausch & Lomb promoveaza combinatia dintre confort si consecventa, menita sa-i ajute pe purtatorii de lentile de contact sa-si mentina sanatatea oculara printr-o ingrijire adecvata a lentilelor. Solutia ReNu, marca consacrata si lider mondial in randul solutiilor de intretinere, ofera flaconul semi-transparent cu un indicator de epuizare a solutiei atentionand consumatorul asupra momentului de inlocuire a solutiei, pentru a evita intreruperea rutinei de ingrijire a lentilelor.
Prof. Univ. Dr. Adriana Stanila, presedinta Societatii Romane de Lentile de Contact a salutat acest nou design, subliniind ca aceasta inovatie simpla va schimba viziunea pacientilor despre modul de intretinere a lentilelor de contact, "Datorita ritmului alert de viata din zilele noastre pacientii mei se straduiesc din greu sa-si intretina corespunzator lentilele de contact. Aceasta inovatie simpla si eficienta ofera consecventa, deoarece ii atentioneaza pe pacienti ca trebuie sa-si asigure un nou flacon de solutie. In acest fel pacientii mei isi vor putea curata, clati, si pastra lentilele in solutie, fara a intrerupe procesul de intretinere a lentilelor de contact."
Inovatia Think Eyegiene face parte din initiativa Bausch & Lomb de stimulare a colaborarii intre specialistii oftalmologi si purtatorii de lentile de contact pentru ca ambele parti sa se bucure din plin de avantajele lentilelor de contact si a solutiilor de intretinere. Campania
THINK EYEGIENE este sustinuta de noua pagina web intitulata www.thinkeyegiene.com, o resursa de informatii in domeniul ingrijirii oculare care include si jocuri interactive, materiale utile si sfaturi de urmat pentru intretinerea corespunzatoare a lentilelor de contact.
"Specialistii de la Bausch & Lomb sunt mandri de perfectionarea unui produs deja extrem de performant in sensul ca acesta va ajuta pacientii sa mentina o buna igiena a ochilor - EYEGIENE", declara Colette Conners, Director European de Marketing al departamentului sisteme de intretinere a lentilelor de la Bausch & Lomb. "Acest nou design are potentialul de a oferi cea mai eficienta modalitate de intretinere pentru purtatorii de lentile de contact, asigurandu-le sanatatea oculara."
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro