O noua forma de publicitate imobiliara!

iulie 25, 2008

Modalitatile de publicitate sunt atat de diverse in lumea noastra si atat de extinse incat si fara sa faci mare lucru iti faci publicitate. Flayere la intersectie sau aruncate din avion si calcate in picioare pe trotuar, bannere pe toate saiturile, spamm si cate altele... dar aduc aceste metode clientii doriti?

In societatea noastra cei mai multi oameni s-au saturat de publicitate si cu greu mai pot fi convinsi sa reactioneze la ea. Daca la vanzare ai un produs care va fi gata peste 2 luni sau 2 ani este si mai dificil.. Aici intervenim noi.
Orice proiect imobiliar, invelit intr-o felicitare 3D capata viata. Luam fisierul cu ansamblul de locuinte, de birouri sau de vile si ii dam viata, viata tridimensionala. Clientul nu numai ca va privi cu placere la felicitarea 3D dar o va arata si colegului de serviciu, prietenului sau isi va convinge sotia (sotul) mai repede.
Privind prin felicitarea 3D nu numai ca vezi ansamblul asa cum va arata dar te plimbi chiar prin el. Dai coltul cladirii, te duci in garaj, privesti pe geam in baie sau la apartament.
Tot mai multe companii imobiliare isi doresc o astfel de metoda de prezentare. De ce? Pentru ca ea tine pasul cu preferintele clientilor, pentru ca impresioneaza, si pentru ca, cel mai important, vinde!

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro