O alta destinatie Carpatair – Frankfurt am Main

În ultimii ani, companiile aeriene au recurs pe plan mondial la măsuri pentru eficientizarea activităţii lor şi, la monitorizarea foarte atentă a mediului local şi a necesităţilor acestuia, dar şi a mediului concurenţial, a raporturilor de forţe creat între companii operând pe segmente identice sau diferite pe piaţă.

Urmare a unui studiu amănunţit asupra premizelor existente, compania aeriana Carpatair a decis să acopere un nou segment de pe piaţa GERMANIA şi anume Frankfurt am Main. Frankfurt-ul este o destinaţie cu tradiţie pentru timişoreni, care a fost operată în trecut de alţi operatori, cu diferit grad de succes. Pentru Carpatair, zborurile directe Timisoara-Frankfurt am Main-Timisoara au debutat în data de 8 mai 2006. « Astfel a fost restabilită o legatură extrem de importantă atât pentru mediul de afaceri german din zona de vest a Romaniei, cât şi pentru comunitatea românească din zona centrala a Germaniei », a mai declarat domnul Nicolae Petrov, Presedinte & CEO al companiei aeriene cu sediul la Timişoara. Această nouă destinaţie operată de Carpatair spre Germania se adaugă celorlalte 3 destinaţii deja consactate: Stuttgart, Dusseldorf, Munchen.

Zborurile către Frankfurt am Main sunt operate în fiecare după amiază de luni, miercuri şi vineri, în timp ce Stuttgart, Munchen şi Dusseldorf se realizează zilnic, prin HUB-ul Carpatair de pe aeroportul din Timişoara. Deschiderea operării pe Frankfurt am Main a fost o decizie strategică din partea operatorului român, în condiţiile în care acest aeroport este al doilea în Europa ca trafic de pasageri după Londra Heathrow. Astfel, pe lânga posibilitatea de a călători point-to-point Timişoara-Frankfurt, pasagerilor li se oferă şi numeroase alte posibilităţi de conexiune la zborurile altor companii aeriene către Europa şi întreaga lume.

Cele 3 zboruri săptămânale Carpatair spre Frankfurt se adaugă celor 24 zboruri săptămânale din Timişoara către destinaţii din Germania – 12 spre Munchen, 6 spre Stutgart şi 6 spre Dusseldorf. Aceasta diversitate de destinaţii şi frecvenţe de zbor oferă pasagerilor Carpatair o flexibilitate maximă de deplasare şi optimizare a timpului. Politica de vânzări Carpatair bazată pe tarife OW (un drum) care nu obligă pasagerul să stea un anumit număr min/max de zile la destinaţie împreună cu serviciul complet de la bord plasează “produsul” oferit de Carpatair pe piaţa România-Germania în rândul serviciilor “premium”.

Indiferent de destinaţie sau de punctul de plecare, rezervările şi plata biletelor se pot realiza prin ampla reţea de distribuţie construită de compania Carpatair în cei şapte ani de activitate: peste 20 000 de agenţii de turism acreditate de Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian (IATA) in România, Italia, Germania, Ungaria, Franta , Republica Moldova, Ucraina si Marea Britanie.

Mergând pe principiul „timpul clientului este şi timpul meu”, compania a dezvoltat un serviciu special de procurare a biletelor de avion – “Sună şi Zbori” (Call&Fly), care imbină în mod eficient rezervarea rapidă a zborului cu modalitatea accesibilă de plată.