Nvidia aduce gamerilor jocuri avansate intr-un timp record

august 1, 2007

NVIDIA FX Composer 2 si PerfKit 5 ofera o viteza mult crescuta pentru crearea de continut din urmatoarea generatie.
Jocurile de varf pentru PC reprezinta proiecte complexe ce necesita echipe de programatori, artisti si designeri. Deoarece intarzierile in dezvoltare pot avea un impact drastic in bugetul unui joc, NVIDIA a creat o suita completa de aplicatii ce ajuta dezvoltatorii sa salveze timp si bani in crearea si optimizarea de jocuri.
Lansarea NVIDIA FX Composer™ 2 si NVIDIA PerfKit™ 5 ofera dezvoltatorilor puterea unor noi unelte pentru a crea continut inovativ pentru jocuri, intr-un timp foarte scurt.
Aceste doua unelte folosite pe scara larga permit o dezvoltare rapida, la un cost redus a efectelor vizuale precum si o performanta inalta pentru jocuri si alte aplicatii in timp real.
Primul dintre aceste noi unelte, FX Composer 2, este un mediu de dezvoltare integrat pentru realizarea de shadere, oferind posibilitatea de a crea efecte vizuale in timp real intr-un timp foarte scurt. Poate fi folosit pentru a crea shadere pentru HLSL, COLLADA™ FX Cg, şi CgFX in DirectX si OpenGL. FX Composer 2 permite integrare Shader Library, analiza ShaderPerf , suport pentru animatie, suport pentru COLLADA, realizare de scripturi, efecte si aplicatii de suport in ghidarea pas cu pas, bara de unelte si layout configurabile, suport pentru Microsoft XNA, si multe altele. FX Composer 2 a evoluat intr-un standard de facto in industrie pentru crearea de rutine de program pentru multiple platforme, inclusiv PLAYSTATION®3 al Sony Computer Entertainment Inc. si Microsoft Windows®.
FX Composer 2 va fi demonstrata in standul #315 la Siggraph, si este disponibil pentru descarcare la adresa: http://developer.nvidia.com/FXComposer
Celalalt software pe care NVIDIA l-a lansat este NVIDIA PerfKit 5, un kit performant pentru jocurile in timp real si aplicatii, ce include acum suport pentru Microsoft Windows Vista si Direct X10.
In nucleul lui PerfKit si NVIDIA PerfHUD™ 5, un ecran de monitorizare pentru aplicatiile Microsoft DirectX 9 si 10 care, in timp real, ofera depanare interactiva si creaza profile la capacitatile specifice permitand dezvoltatorilor sa monitorizeze semnalele GPU, sa depaneze cadre, si sa analizeze cadrele in mod automat pentru a descoperi gatuiri in performante.
Noile caracteristici ale PerfHUD 5 includ:
• Suport pentru Microsoft DirectX 10 si Vista
• Suport pentru noua serie de GPU GeForce 8
• Shader edit-and-continue: editarea de shadere in mod cursiv
• Mai multe contoare GPU si driver: un set mult extins de semnale GPU si driver pentru a putea evidentia gatuiri in performante
• Look and feel imbunatatit: suprafata de lucru mai aerisita cu unelte de ajutor prietenoase pentru utilizator; vizualizare a structurilor 2D, 3D, si structurilor de tip cub imbunatatită si unealta de selectie a culorilor pentru examinarea structurilor.
• Mai mult de alte 20 de caracteristici cerute de dezvoltatori
PerfKit 5 va fi demonstrat in standul 315 la Siggraph si este disponibil pentru descarcare la adresa: http://developer.nvidia.com/PerfKit
Dezvoltatorii sunt incurajati sa viziteze forumul NVIDIA pentru dezvoltatorii individuali la:
http://developer.nvidia.com/forums

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro