Numar record de inscrieri in competitiile Internetics

Editia de anul acesta a Festivalului Internetics a inregistrat un numar record de participanti: nu mai putin de 475 de inscrieri in cadrul celor trei competitii Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, dublandu-se astfel numarul inregistrat la editia din 2005.

“Pentru mine si pentru colegii mei a fost o surpriza extraordinara numarul foarte mare de inscrieri de anul acesta. Nu stiu daca este vorba despre noul format al Internetics, despre membrii celor trei jurii ale acestei editii dar, ceva a convins foarte multi jucatori sa devina participanti Internetics. Poate au aparut anul acesta foarte multe agentii noi. Poate noi am reusit prin comunicare directa, PR si parteneriate corecte sa ajungem la oameni la care pana acum nu reusisem, sau mesajul nostru a fost mai convingator. Dar, ce este important este faptul ca datorita numarului foarte mare de inscrieri, Internetics devine o oglinda si mai apropiata a contentului pe care il ofera azi jucatorii pietei romanesti. Si de aici toata industria nu are decat de castigat. De la cei care vand tastaturi pana la cei mai mari ISP-isti si, extrem de important, atelierele si firmele participante in concurs care cu siguranta asteapta de ceva timp un boom al Internetului in Romania, azi Europeana. Am vorbit mult si exclusiv doar despre cantitate pentru ca despre calitatea lucrarilor singurului verdict va fi cel al membrilor celor trei jurii. Alaturi de toti participantii din competitii, care anual reusesc sa creasca valoarea festivalului, as dori sa remarc si suportul pe care jucatori consacrati cum ar fi GTS Telecom, Sony Erickson sau HP, dar si branduri recent lansate in Romania precum IPSOS Interactive, il ofera pentru ca Internetics sa devina intr-adevar un reper al industriei de profil din Romania” afirma Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications.

Cea mai atractiva competitie s-a dovedit a fi Internetics Web Promo (235 de inscrieri). Sectiunile care au captat cel mai mult interesul participantilor au fost Corporate, Campanii de banner-e si Educatie si Cultura unde s-au inscris cele mai multe lucrari 42, 24, respectiv, 17. Toate agentiile care au inscris lucrari in cadrul acestei competitii intra in cursa pentru trofeul Web Agentia Anului, premiu care se acorda pe baza punctelor obtinute de lucrari.

Competitia Internetics Web Space numara 140 de inscrieri, in cadrul celor trei categorii dedicate site-urilor, blog-urilor si portalurilor care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau “petrecere a timpului liber”.

Competitia Internetics Web Graphic a atras anul acesta 100 de lucrari in categoriile ce premiaza concepte creative puternice, executii consistente si aplicatii tehnice sofisticate cu aplicabilitate in spatiul virtual.

Toate lucrarile inscrise in cadrul celor trei competitii vor putea fi vizualizate pe site-ul festivalului: www.internetics.ro incepand cu data de 3 octombrie.