Nu trebuie sa fii Multinationala ca sa ai un Brand Puternic !

februarie 6, 2008

Pentru construirea si dezvoltarea unui brand puternic este nevoie de timp, munca, resurse, gandire si multa grija. Nu doar multinationalele pot avea branduri. Orice companie care investeste timp si atentie in respectarea promisiunilor pe care le face catre clienti poate avea un brand.
Brand Backstage intra in culisele managementului de brand si raspunde la intrebari precum: Ce face un nume oarecare sau un produs sa fie brand? Cum se construieste si cum se intretine un brand? Mai multe puteti afla la Trainingul de Brand Management pentru IMM-uri Brand BackStage (www.marketingforum.ro) din 6 si 7 Martie 2008.
Trainingul Brand BackStage (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing in cadrul unor companii mici si mijlocii. Scopul trainingului este de a oferi o imagine schematica asupra importantei brandingului si a pasilor de baza in crearea si managementul unui brand.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro