Coca-Cola readuce in atentia cumparatorilor campania de succes "Imparte o Coca-Cola", tripland numele disponibile si extinzand linia de bauturi racoritoare pentru a acoperi mai multe dimensiuni si forme de sticle, potrivit publiciatiei AdAge.
Anul trecut, compania a tiparit 250 de prenume populare printre adolescenti pe sticlele de Coca-Cola Classic, Diet Coke si Coca-Cola Zero. Potrivit publicatiei Wall Street Journal, Chris, Jess si Alex au fost cele mai frecvente nume regasite. Termeni frecvent utilizati cum ar fi "BFF" si "Rock Star", au fost de asemenea utilizati. In anul 2014, compania Coca-Cola, a reusit sa creasca volumul vanzarilor pentru prima data din anul 2000, datorita programului "Imparte o Coca-Cola".
Campania "Imparte o Coca-Cola" a avut loc pentru prima oara in Australia in anul 2011. Lucie Austin, director de marketing la Coca-Cola, a declarat intr-un interviu: "Cercetarea noastra a aratat ca adolescentii si tinerii au iubit campania aceasta, specificand faptul ca regasindu-si prenumele pe sticlele de bautura racoritoare, ei s-au simtit mai apropiati de brandul Coca-Cola". Mentionarea prenumelor pe sticlele de Coca-Cola, a personalizat produsele. Desi campania "Imparte o Coca-Cola nu era menita sa fie permanenta, peste 80 de tari din lume au personalizat sticlele de suc cu nume populare locale.
Surs: Fox News
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro