A4 este berlina sportiva care duce Audi intr-o noua dimensiune a acestei clase medii, prin prezenta superba pe drum. Motorizarile noului model, atat TDI cat si cu aprindere prin scanteie - ambele cazuri cu injectie directa de carburant - combina puterea cu eficienta maxima. Trenul de rulare dinamic si utilizarea a numeroase tehnologii importate direct de la clasele superioare confirma din nou ca Audi este lider in domeniul know-how-ului tehnologic. Noul Audi reprezinta un nou mod de a conduce, spune constructorul. Va fi disponibil la vanzare la finalul lunii noiembrie 2007 la un pret de baza de 26.000 euro in Germania. Noul A4 abordeaza un design sportiv si un caracter progresiv: linii exterioare dinamice care transmit perfectiunea tehnica atinsa de constructorul german. Cu o lungime totala de 4.7 metri, berlina are o prezenta impunatoare pe drum si ofera pasagerilor spatiu amplu si iluminare naturala fara cusur. Comenzile sunt dublate de sistemele de asistare inovative si sistemele multimedia. In zona de securitate, marca cu patru cercuri impune noi standarde: actiunea coordonata a airbagurilor si a limitatoarelor de forta in centurile de sigurnata protejeaza pasagerii eficient.Comparat cu modelul precedent, A4 are proportii noi, mai sportive. Consola fata a fost scurtata drastic; capota si ampatamentul sunt mai mari ca pana acum. In zona tehnica, diferentialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), facand posibila mutarea puntii fata cu 154 mm. Aceasta solutie inovativa asigura o distributie ideala a maselor pe cele doua punti. Noul Audi A4 este cea mai sportiva berlina in segmentul mediu: agila, usoara si foarte manevrabila. Suspensia dinamica este total noua, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu.
Noi optiuni high-tech fac experienta la volanul lui A4 si mai fascinanta: Audi drive ajusteaza caracteristicile motorului, cutiei de viteze automata, directiei si suspensiei dinamice pentru a se potrivi cu preferintele celui de la volan in orice moment. Audi dynamic steering variaza raportul in functie de viteza masinii si tine A4-ul stabil chiar si cand se conduce la limita, facand modificari mici si aproape instantanee ale unghiului de virare. Sistemul de control al suspensiei variaza setarile amortizoarelor hidraulice independent pentru a combina stilul sportiv cu maximum de siguranta. Noul Audi A4 este lansat cu cinci motorizari, gama de putere variind de la 105 kW (143 CP) pana la 195 kW (265 CP). Motorul pe benzina cu patru cilindri este, ca si dieselurile, turboalimentat, si ambele tipuri de motoare folosesc injectia directa de combustibil. Toate motoarele ofera putere si transforma condusul in placere datorita eficientei si consumului scazut de carburant.Sunt disponibile mai multe variante de transmisie: o cutie manuala cu sase trepte, transmisia automata tiptronic, transmisia cu variatie continua multitronic iar puterea se poate transfera catre puntea fata sau catre toate rotile prin intermediul sistemului quattro care a fost imbunatatit pentru a livra performanta si mai dinamica.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro