Noua revista TARGET te invita sa traiesti business

mai 26, 2006

Incepand cu 29 mai 2006 PubliMedia, compania de publishing a MediaPRO, isi completeaza portofoliul publicatiilor de business cu revista TARGET.

TARGET este o revista lunara glossy care prezinta povestile de succes si stilul de viata al oamenilor de afaceri din Romania si din strainatate, precum si ultimele tendinte in business. Descrie o lume care pentru oamenii de business de succes este grup de apartenenta si pentru orice tanar este grup de referinta.

Astfel TARGET trece dincolo de cifre si de statistici, de stiri si analize, punand accent pe oamenii din spatele afacerilor. Liderii comunitatii de business sunt prezentati prin prisma deciziilor pe care le iau si care influenteaza viata economica, precum si a modului in care isi petrec timpul liber.

Revista TARGET imbina informatiile de business cu cele de lifestyle. Prezinta ultimele tendinte, descrie segmentele economice de viitor, povesteste cine si cum face banii, precum si modul in care ii cheltuieste. Toate aceste informatii sunt grupate in trei sectiuni: trends, leaders, status.

Revista TARGET transmite o atitudine, o stare, impune un stil – cel business, la care sa te raportezi atat din punct de vedere profesional (mod de lucru), cat si ca stil de viata (mod de petrecere a timpului liber).

Primele doau editii vor fi distribuite gratuit, in scop promotional, tuturor abonatilor ZIARULUI FINANCIAR, dar revista va fi disponibila si la punctele de difuzare a presei.

Alaturi de cel mai puternic cotidian de business din Romania – ZIARUL FINANCIAR si saptamanalul cu cel mai elevat public – BUSINESS Magazin, PubliMedia lanseaza acum TARGET - revista care te invita sa “traiesti business”. (PubliMedia - www.publimedia.ro)

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro