Nou program de loialitate pentru clientii Vodafone

ianuarie 22, 2008

Astazi, Vodafone Romania lanseaza noul program de loialitate pentru clientii serviciilor pe baza de abonament, numit „Vodafone pentru Tine”. Noul program de loialitate aduce abonatilor Vodafone avantaje unice care recompenseaza atat vechimea in retea, cat si valoarea medie a facturii.
„Am dorit sa rasplatim loialitatea clientilor nostri prin beneficii sporite, acodate atat in functie de numarul de ani petrecuti in reteaua Vodafone, cat si in functie de gradul de utilizare a serviciilor noastre. De exemplu, un client cu o factura medie de 20 de Euro si 6 ani vechime in retea se va califica in aceeasi grupa de loialitate ca si un client care are 6 luni vechime si o factura de 60 de Euro. Ambii vor primi acelasi bonus lunar de loialitate, de 60% din punctele acumulate pentru valoarea facturii. In acest fel, fiecare client va avea posibilitatea sa acumuleze mai multe puncte de loialitate, care pot fi transformate in beneficii concrete, cum sunt telefoane si accesorii la preturi promotionale sau chiar gratuite, minute in retea, extraoptiuni sau reduceri la factura”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Programul „Vodafone pentru Tine” include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii Vodafone Romania vor fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte. De asemenea, clientii Vodafone vor avea la dispozitie un numar special, *299, la care pot apela gratuit de pe telefonul mobil, pentru informatii suplimentare despre noul program de loialitate.
Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de puncte de loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza: 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum. Aceste puncte suplimentare reprezinta un bonus de loialitate care se adauga punctelor de baza.
Punctele de baza se calculeaza in functie de valoarea facturii precedente, dupa formula 3 x valoarea facturii (in Euro, fara TVA). De exemplu, pentru o factura de 20 de Euro, abonatul Vodafone primeste 60 de puncte de loialitate. Daca abonatul respectiv se incadreaza in categoria Gold, el va primi 60% bonus suplimentar, adica inca 36 puncte de loialitate, avand un numar total de 96 de puncte lunar. Astfel, pe parcursul a 12 luni, abonatul va acumula 1152 de puncte de loialitate, in valoare de 11,52 Euro.
In acelasi timp, Vodafone Romania continua sa acorde minutele lunare gratuite pentru vechimea in retea: 30 de minute pentru abonatii aflati de peste 3 ani in retea, 20 de minute pentru clientii Vodafone de peste 2 ani si 10 minute pentru cei care sunt in reteaua Vodafone de 1 an. Clientii Vodafone isi pastreaza punctele de loialitate acumulate pana in prezent si pot beneficia de ele in continuare.
Cu punctele de loialitate, abonatii Vodafone pot achizitiona oricand telefoanele aflate in portofoliul nostru, la preturile oferite in cadrul noilor promotii de achizitie, pentru contractele semnate pe 2 ani. Astfel, utilizand punctele de loialitate acumulate, clientul existent poate plati mai putin pentru un telefon nou (mergand pana la telefon gratuit) decat clientul nou venit.
Telefoanele din programul „Vodafone pentru Tine” pot fi achizitionate de la orice magazin Vodafone, orice distribuitor autorizat, sau chiar prin intermediul serviciului de Relatii cu Clientii, telefonul urmand sa fie livrat prin curier.
Pentru clientii business, „Vodafone pentru Tine” aduce o segmentare similara in cele 4 categorii – Business Red, Business Silver, Business Gold si Business Platinum – exclusiv in functie de valoarea facturii. Clientii business beneficiaza, pe langa punctele de loialitate de baza, de un bonus lunar in functie de segment – 20% pentru clientii Business Silver, 30% pentru clientii Business Gold si 40% pentru clientii Business Platinum - si de un bonus anual in functie de segment si de vechimea in retea.*
In plus, clientii business ai Vodafone au la dispozitie Serviciul de Relatii Clienti Business, care poate fi apelat gratuit la numarul *221. De asemenea, pentru orice solicitare, fiecare client Business Gold si Business Platinum beneficiaza de suport personalizat din partea unei echipe dedicate.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro