Revista Biz prezinta High Impact Brands, clasamentul brandurilor cu cel mai mare impact in Romania in 2009. Studiul este realizat de compania de cercetare Synovate in exclusivitate pentru revista Biz.
In cea de-a saptea editie a studiului independent marile branduri internationale domina piata romaneasca prin impactul pe care il au asupra consumatorului roman. Nokia ramane lider in topul brandurilor cu cel mai mare impact in Romania, fiind mentionat spontan de 27, 7% din respondenti. Locurile urmatoare sunt ocupate de BMW, Mercedes si Coca Cola.
Lider in topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata se afla din nou Dacia, top-of-mind pentru 38,3% dintre respondenti, urmata de Arctic (cu 10,4%), Aro (2,0%) si Borsec (3,4%).
In acest an, pe langa topurile realizate pe industrii automobile, electronice-electrocasnice, produse alimentare, bauturi alcoolice si nealcoolice, ingrijire personala, banci-asigurari, ingrijirea casei, retail a fost inclus un top al brandurilor puternice pe timp de criza.
Cercetarea intreprinsa de Synovate pentru studiul High Impact Brands a inclus doua etape: cercetare calitativa si cercetare cantitativa. Cei peste 1000 de respondenti au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte spontan si sa le ierarhizeze in functie de cinci criterii cheie: popularitate, incredere, prestigiu, optimism si inovatie.
Mai multe detalii despre Top 2009 High Impact Brands in Revista Biz numarul 184 si pe www.gandestebiz.ro.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro