Antena 3 si Top Gear prezinta luni, 22 martie, la Movieplex Cinema din Plaza Romania, incepand cu ora 20:00, in avanpremiera, episodul filmat in Romania de Clarkson, Hammond si May, al celei mai tari emisiuni auto din lume. In plus, in aceeasi noapte, pentru fanii Top Gear, Antena 3 ofera un maraton de curse si umor britanic, intregul sezon 13 al emisiunii cu acelasi nume.
„Noaptea fanilor Top Gear e, de fapt, un fel de spirala a iubirii intre oameni carora le place sa faca misto unii de altii. Fara sex, desigur... Si, mai mult decat atat, e ocazia perfecta sa te bucuri impreuna cu alti 399 de oameni de cel mai bun PR facut vreodata Romaniei” a declarat Costin Giurgea, redactor-sef al revistei Top Gear.
Evenimentul este, de fapt, un pretext pentru a anunta ca pe 26 martie, de la ora 23:05, Antena 3 va difuza episodul filmat in Romania. Fanii emisiunii pot castiga o invitatie la avanpremiera de luni accesand www.antena3.ro sau www.topgear.ro. „Ne intalnim sa discutam despre colectia de primavara care ruleaza deja pe sosele, despre masinile pe care le avem si mai ales despre cele pe care ni le dorim. Informatiile ne sunt furnizate de catre cei 3 formidabili Top Gears in fiecare vineri seara, la Antena 3” a declarat Carla Donciu, PR & Promotion Officer Antena 3.
Dupa Clarkson, May si Hammond, revista Top Gear aduce pentru prima oara in Romania si Augmented Reality, tehnologia care incetoseaza si mai tare linia dintre realitate si realitatea virtuala. Practic, prin acest proiect, revista deschide calea prin care o revista tiparita poate face saltul catre continut video, audio si animatie 3 D.
Proiectul online isi face debutul cu trailerul emisiunii Top Gear, episodul filmat in Romania.
http://www.topgear.ro/blog/2010/03/si-pana-la-urma-care-e-treaba-cu-coperta-tg-de-martie/
Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV, productia difuzata de Antena 3 fiind a doua cea mai vizionata emisiune din lume, dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 94 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 49 de editii internationale in care Top Gear are editii locale, concurenta este practic spulberata, revista ocupand locul 1 pe segmentul auto. In acelasi timp, Top Gear isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati.
Evenimentul este sustinut si energizat de Power Horse.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro