Noaptea Devoratorilor de Publicitate Timisoara, Cluj, Suceava, Iasi 2009

noiembrie 16, 2009

Spectacolul Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009 in Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca si Suceava Finala Brandurilor este organizata si in acest an de MSA Events. In sfarsit, am ajuns sa ne bucuram de o finala de calibru international! Cluburile dependentilor de publicitate au motive serioase de bucurie, pentru ca anul asta competitorii sunt de supercalibru!

Invitati speciali vor fi CRBL si Elena Andreianu, care vor prezenta spectacolul Istoria Dansului.

Anul acesta, patru orase vor gazdui meciul final al brandurilor. Iata programul turneului:

Iasi, pe 21 noiembrie, de la ora 21, la Casa de Cultura a Sindicatelor.
Timisoara: 28 noiembrie 2009, la Filarmonica Banatul;
Cluj-Napoca: 12 decembrie 2009, la Casa de Cultura a Studentilor;
Suceava: 19 decembrie 2009, la Casa de Cultura a Sindicatelor.

Biletele vor fi puse in vanzare in reteaua Iulius Mall si la locatiile care vor gazdui evenimentul din cele patru orase, cu 12 zile naintea fiecarui spectacol. Pretul unui bilet 30 lei. Toate detaliile despre eveniment le gasiti pe www.msa.ro

Evenimentul este sustinut de branduri de prim rang: Ovi by Nokia, BCR Si Iulius Mall.

Razvan Petrescu, Country Manager Nokia:

Nokia inseamna o experienta superioara de comunicare. In cadrul Nokia suntem pasionati de explorarea unor noi modalitati de a comunica. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment neconventional, dar deja traditional, ce reuneste oameni pasionati de publicitate. Stabilirea acestui parteneriat este o noua dovada incontestabila a promisiunii Nokia, aceea de a ajuta oamenii sa se simta aproape de ceea ce este important pentru ei. www.nokia.ro , www.ovi.com

BCR este in Finala Brandurilor!

BCR ia parte la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009, pentru a fi mai aproape de tineri. BCR dedica tinerilor proiecte atragatoare, cum ar fi Comunitatea STUDENT BCR, unde, prin pachetul Student BCR se pot obtine costuri reduse si discounturi la partenerii BCR (www.bcr.ro). Tinerii se pot Scoli financiar la Scoala de Bani (www.scoaladebani.ro). Pot afla totul despre Personal Branding Si pot avea o banca n lista de prieteni, prin BCR Banca Netlog.

Iulius Mall este partenerul de comunicare, si va promova evenimentul in toate cele patru orase. De asemenea, biletele vor fi puse in vanzare si in interiorul Iulius Mall.

Multumim celor care vor da sfoara-n tara despre eveniment: Zile si Nopti, Adevarul de seara, Antena 1, www.trilulilu.ro , www.time4news.ro , www.stirilocale.ro . Evenimentul este recomandat de Radio Guerilla, specialiStii evenimentelor dotate cu inteligenta. Crainici ai evenimentului vor fi, de asemenea: www.laiasi.ro , Ziarul de IaSi (IaSi), www.clujlife.com , www.partytude.ro , www.cefacemdiseara.ro , Viata Clujeanului, Foaia Transilvana (Cluj-Napoca), www.e-timisoara.info , Ziua de Vest (TimiSoara), Monitorul de Suceava, www.lasuceava.ro , www.newsbucovina.ro , Impact Fm (Suceava).
Vor concura n finala, alaturi de noi, SPP Guard, Bestevent, Unita Turism, Hotel Silva, Hotel Golden Tulip Ana Domme Si Magazinul RVL.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un spectacol grandios, care va dura 6 ore, Si va fi, cu certitudine, un eveniment la care brandurile nu se vor purta cu manusi! Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show creat de catre Jean Marie Boursicot in 1981, si de atunci s-a transformat intr-un fenomen planetar, cucerind inimile si mintile pasionatilor de publicitate din peste 40 de tari. Producator general este Dan Chisu.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro