Beiersdorf AG aniverseaza 100 de ani de la lansarea marcii Nivea. Pe 16 mai 2011 a fost lansata campania globala NIVEA "100 DE ANI. GRIJA PENTRU PIELE.
PENTRU VIAtA”, care pune accentul pe valorile centrale ale marcii: incredere, sinceritate, siguranta, calitate si familie.
Campania este realizata si coordonata, la nivel international, de agentia Draftfcb. In Romania, aceasta integreaza canale media clasice si este sustinuta de media digitale, PR si activitati BTL.
Campania ATL include executii creative pentru TV, presa scrisa si OOH. Vizualuri captivante au fost alese pentru a pune accent pe importanta frumusetii si sanatatii pielii. Fiecare dintre ele surprinde momente de tandrete dintre persoane de diferite varste, genuri si nationalitati. Vizualurile campaniei ilustreaza diversitatea tipurilor de piele si expertiza NIVEA in ingrijirea pielii prin accentul pus pe produsul iconic al marcii, NIVEA Creme.
Site-ul www.NIVEA.ro a fost adaptat imaginii si atmosferei de campanie si include un continut nou despre istoria brandului NIVEA si experienta avizata in ingrijirea pielii. De asemenea, a fost lansata pagina Facebook NIVEA Romania, pentru a tine la curent consumatorii cu surprizele campaniei aniversare, pentru a le rasplati fidelitatea si a le culege marturiile despre relatia indelungata cu cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii.
Campania locala de BTL va apropia brandul de consumatori, incurajandu-i sa interactioneze in spiritul NIVEA. Fiecare atingere tandra sau gest de afectiune poate fi imortalizat intr-o imagine unica, in cabinele foto NIVEA amplasate in Bucuresti si in alte mari orase din tara (Constanta, Iasi, Brasov, Cluj si Timisoara). Consumatorii isi vor primi fotografia atat in format electronic cat si fizic, intr-o rama foto aniversara. Pozele realizate in cabina vor fi incluse in filmul aniversar NIVEA 100 care va fi proiectat pe cladirea Cocor din Bucuresti in perioada 26 - 28 mai.
Activitatile de POS vor fi integrate intr-o ampla campanie de consultanta la raft. La standurile promotionale consumatorii vor avea ocazia sa primeasca sfaturi individuale de ingrijire a pielii din partea expertilor NIVEA si recomandari de produse in functie de tipul lor de ten.
NIVEA a ales super-vedeta internationala Rihanna pentru a fi vocea aniversarii celor 100 de ani de succes. Melodia "California King Bed" va acompania intreaga campanie aniversara internationala.
Bugetul global de marketing al NIVEA pentru 2011 se ridica in jurul sumei de 1 miliard de euro, iar un procent de aproximativ 70% din acesta este investit in noua campanie. Activitatile din acest an aniversar isi propun sa intareasca brandul si sa consolideze pozitia NIVEA ca numarul 1 in topul companiilor de ingrijire a pielii.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro