Newsletter-ul este cea mai eficienta metoda de promovare pe internet si, cu siguranta, nu poate lipsi din nicio campanie. Campaniile de email marketing nu numai ca atrag noi clienti, ci ajuta si la construirea unei relatii interactive si de durata cu acestia.
Indiferent de profilul de activitate sau de nivelul de dezvoltare al afacerii, newsletterul poate rezolva rapid problema de comunicare intre companie si public: noutatile companiei, promotii la produse, programe de fidelizare.
Avantajele utilizarii newsletterului:
- reduce unele costuri iar pe altele le elimina definitiv (tiparire);
- ofera posibilitatea targetarii si personalizarii mesajelor trimise;
- se poate obtine feedback de la destinatar;
- investitia este masurabila prin raport al campaniei;
Raportul final al campaniei cuprinde statistici privind email-urile citite, rata de deschidere, click-uri din email, dezabonari, email-uri trimise mai departe. Din experienta putem spune ca intr-o campanie online rata medie de deschidere a emailului este 36%, iar dintre acestia mai mult de o treime acceseaza pagina principala pentru mai multe detalii.
Cresterea bazei de date trebuie sa se regaseasca printre obiectivele pe termen lung ale companiei deoarece persoanele direct interesate, care au optat pentru a primi acest newsletter, sunt cele mai receptive la mesajele trimise si care pot duce la cresterea numarului clientilor.
Devant Media, agentie de strategie si creatie online, ofera consultanta privind crearea si cresterea bazei dumneavoastra de clienti precum si realizarea de campanii profesioniste de email marketing.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro